به گزارش پارس نیوز، 

آیت الله سید محمد غروی  افزود: باید بر روی تبلیغ کالاهای داخلی سرمایه گذاری شود و دستگاه های اجرایی و هر شخصی با در دست داشتن ابزاری به ترویج استفاده داخلی بپردازد.
وی بیان داشت: در صورتی که مشخصه ها و کارکردهای کالاهای ایرانی برای مردم معرفی شود، کالاهای مشابه خارجی کنار گذاشته می شود.
وی با تاکید بر حمایت از تولیدکنندگان داخلی گفت: نیازمند اصلاح قانون درحوزه های مختلف برای حمایت از تولید کنندگان هستیم تا روند تولید تسهیل شود، نیاز است بعضی از قوانین که مشکلاتی را برای سرمایه گذاران ایجاد کرده ، اصلاح شود.
وی گفت: مسئولان باید با تدابیر درست موانع و مشکلات بخش تولید را رفع و از تولید کنندگان برای در تحقق شعار سال حمایت کنند چرا که بخش تولید کمک شایانی به اشتغال و اقتصاد کشور و خودباوری را در مردم تقویت می کند.
غروی افزود: درمقابل تولید کنندگان باید کالاهای با کیفیت و مرغوبی را در بازار عرضه کنند که مورد استقبال مردم قرار گیرد.
وی دربخش دیگری ازاین مصاحبه گفت: برای ترغیب مردم به استفاده از کالاهای ایرانی باید نظارت ها برای سنجش کیفیت کالاها و نحوه توزیع افزایش پیدا کند.
وی افزود: مردم به دنبال استفاده از کالاهای مرغوب هستند از این رو باید در این زمینه دستگاه های متولی ورود پیدا کرده و با دقت مطالبه گر کیفیت کالاها باشند.
غروی گفت: متاسفانه کالاهایی با مهر استاندارد به دست مردم می رسد که کیفیت و استاندارد مورد نظر را ندارد از این رو باید شاخص های استاندارد اصلاح و درست تعریف شود.
وی با بیان این که ارزش گذاری درست بر روی کالاهای ایرانی باید مورد توجه قرار گیرد گفت: حمایت از کالای داخلی باید هم در شعار و هم به صورت عملیاتی صورت بگیرد تا در این راستا مشکلات اشتغال و اقتصاد مرتفع شود.
/8138/ 6133/