به گزارش پارس نیوز، 

فریدون همتی شامگاه چهارشنبه درگردهمایی فرمانداران استان هرمزگان، مهم ترین هدف دولت در سال جاری را تحقق شعار «حمایت از کالای ایرانی» دانست و اظهار داشت: ایجاد اشتغال و توسعه فعالیت های اقتصادی بعد از تامین امنیت، اولویت نخست در استان هرمزگان است.
وی در این رابطه خواستار تشکیل اتاق سرمایه گذاری در فرمانداری ها در راستای آسان شدن روند سرمایه گذاری و کاهش مشکلات سرمایه گذاران در شهرستان ها شد.
استاندار هرمزگان، توجیه زیرمجموعه های فرمانداری بر رفع و پیگیری مشکلات مردم در شهرستان ها را یک تکلیف از سوی همه فرمانداران دانست.
همتی همچنین بر پیگیری فرمانداران در صورت همکاری نکردن هر کدام از مدیران کل استان از طریق استانداری تاکید کرد و افزود: جلب رضایت مردم یک اصل مهم است و در این راه هیچ کوتاهی قابل قبول نیست.
وی اضافه کرد: باید به روشنی اعلام شود که کدام یک از مدیران در مسوولیت خود در شهرستان ها کوتاهی می کنند تا بتوان با جدیت با آنها برخورد کرد.
استاندار هرمزگان در پایان با تاکید بر شناسایی ظرفیت های موجود هر منطقه از سوی فرمانداران، خواستار استفاده از ظرفیت بانوان توانمند و همسو با دولت در پست های معاونت فرمانداری ها شد.
9887 /6048
* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com