به گزارش پارس نیوز، 

جانشین قرارگاه ثارالله سپاه، گفت: دولت ها و مسئولین اجرایی باید به بهترین نحو از ظرفیت سپاه در جهت خدمت رسانی به مردم و پیشرفت کشور استفاده کنند.

سردار اسماعیل کوثری جانشین قرارگاه ثارالله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به بهره برداری از فاز دوم پالایشگاه ستاره خلیج فارس و طرح آب‌رسانی غدیر به شهرهای آبادان و خرمشهر، اظهار داشت: تشکیل سپاه بر اساس خدمت به مردم، حفظ ارزشها و دستاوردهای انقلاب اسلامی و ایستادگی در مقابل زورگویان و  زیاده خواهان انجام شده است.

وی افزود: طرح های اخیر که افتتاح شد مواردی از صدها و شاید هزاران موردی است که سپاه تا به امروز برای عمران و آبادانی و بی نیازی کشور از بیگانگان اقدام کرده است و افتتاح آنها ثابت کرد که سپاه اهل حرف و قول هایی که عملی بودن آنها در هاله ای از ابهام باشد نیست.

جانشین قرارگاه ثارالله، خدمت به مردم و صداقت در عمل را یکی از وظایف مهم سپاه عنوان و خاطر نشان کرد: در قانون اساسی به دقت مشخص شده که نیروهای مسلح خصوصا سپاه، با مجوز فرمانده معظم کل قوا در جهت کمک به دولت ها و خصوصا دولت جمهوری اسلامی ایران می تواند عمل کند. سپاه همیشه آمادگی خود را برای کمک به دولت ها اعلام کرده است اما این دولت ها و مسئولین اجرایی هستند که باید به بهترین نحو از ظرفیت سپاه در جهت خدمت رسانی به مردم و پیشرفت کشور استفاده کنند.

کوثری تاکید کرد: سپاه هیچگاه مشکلی در راستای همکاری با دولت ها نداشته و همواره آماده خدمت رسانی است اما این خواسته باید از طرف مجریان باشد.

وی با تاکید بر اینکه انجام کارهای بزرگ در توان نیروهای انقلاب است، تصریح کرد: سپاه ظرفیت انجام کارهایی به مراتب بزرگ تر از آنچه که امروز شاهد آن هستیم را دارد و بارها در دوران دفاع مقدس و سازندگی آن را در عمل نشان داده است.

جانشین قرارگاه ثارالله سپاه ادامه داد: بعنوان مثال سد کرخه بزرگترین سد خاورمیانه و یازدهمین سد دنیا که ظرفیت ذخیره ۷.۵ میلیارد متر مکعب آب را دارد توسط قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) ساخته شد که در سال های اخیر بیش از ۴.۵ میلیارد آب پشت آن بوده است.

کوثری در پایان گفت: استفاده از ظرفیت دستگاه های انقلابی مانند سپاه پاسداران بستگی به مجریان و دولت مردان دارد که بخواهند از آن در راستای عمران و آبادانی کشور و در عرصه های مختلف خدمت رسانی استفاده کنند.