به گزارش پارس نیوز، 

سروش رفیعی با اتمام قرارداد یک‌ساله اش با الخور از این باشگاه قطری جدا شد تا طی روز‌ها و هفته‌های اخیر در صدر اخبار و شایعات نقل و انتقالاتی قرار بگیرد. بازیکنی که چند باشگاه بزرگ برای توافق با او در صف انتظار بودند و حالا از پرسپولیس به عنوان مقصد نهایی او نام برده می‌شود.

جدایی سروش از الخور تنها جدایی ستاره‌های ایرانی از لیگ ستارگان محسوب نمی‌شود، چون مرتضی پورعلی‌گنجی ملی‌پوش ایرانی و ستاره خط دفاع السد در دو فصل گذشته نیز با اتمام قراردادش تمایلی به ماندن در این باشگاه نشان نداد تا سران السد برای پر کردن سهمیه آسیایی خود این بار به سراغ ملی‌پوشی از کره‌جنوبی بروند که در جام جهانی ۲۰۱۸ درست مثل پورعلی‌گنجی به میدان رفته بود. علاوه بر این السدی‌ها با امضای قرارداد دوساله با گابی ستاره اتلتیکو مادرید عملاً جدایی ملی‌پوش ایرانی را تحت‌الشعاع قرار دادند.

در حالی که پیش‌بینی می‌شد لیگ ستارگان فصل آینده تنها یک یا دو بازیکن ایرانی (در صورت نهایی شدن انتقال امید ابراهیمی به الاهلی) داشته باشد خبر‌های رسیده از آن سوی آب‌های خلیج فارس از جدایی غیرمنتظره مهدی طارمی از الغرافه و کوچ او از فوتبال قطر حکایت دارد، خبری که اگر تأیید شود لیگ ستارگان را تهی از ستاره‌های ایرانی خواهد کرد تا برای اولین بار در یک دهه گذشته این رقابت‌ها بازیکنی از ایران نداشته باشد.

گفته می‌شود با توجه به قرارداد مشروطی که طارمی با الغرافه داشت مهاجم بوشهری بعد از درخشش در جام جهانی آفر خوبی از دو تیم هلندی و پرتغالی دریافت کرده است که او را برای کوچ به فوتبال اروپا و رسیدن به جمع لژیونر‌های اروپایی وسوسه کرده به همین خاطر مذاکرات برای جدایی او با پرداخت مبلغی پول در حال پیگیری است. شاید به همین خاطر است که رسانه‌های ترکیه از پافشاری باشگاه الغرافه برای شکار ریکاردو کوارشما ستاره ۳۴ ساله پرتغالی بشیکتاش خبر می‌دهند تا این بازیکن که زننده تک گل پرتغال به ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ بود جایگزین مهدی طارمی شود تا کنار بازیکنانی همچون وسلی اشنایدر هلندی، ولادمیر وویس مجارستانی و... برای الغرافه به میدان برود.