به گزارش پارس نیوز، در مراسمی که شب گذشته به بهانه اکران خصوصی فیلم سینمایی بهشت گمشده به کارگردانی حمید سلیمیان در سینما ارگ برگزار شد بازیگرانی از جمله افسانه پاکرو , گوهر خیراندیش , پوران درخشنده , بهنوش بختیاری و جمعی از بازیگران به همراه عوامل این فیلم سینمایی حضور یافتند. در ادامه تصاویر چهره های معروف ایرانی در اکران خصوصی این فیلم سینمایی در سینما ارگ تجریش را مشاهده کنید

اکران خصوصی فیلم سینمایی بهشت گمشده

اکران خصوصی فیلم سینمایی «بهشت گمشده» شب گذشته با حضور تعدادی از هنرمندان در سینما ارگ تجریش برگزار شد. گفتنی است که فیلم سینمایی بهشت گمشده فیلمی به به کارگردانی حمید سلیمیان می باشد.

فیلم سینمایی بهشت گمشده

افسانه پاکرو در اکران بهشت گمشده

فیلم سینمایی بهشت گمشده

بهنوش بختیاری در اکران بهشت گمشده

بازیگران فیلم سینمایی بهشت گمشده

تیزر رسمی فیلم سینمایی «بهشت گمشده» به کارگردانی حمید سلیمیان و تهیه کنندگی محمد صادق آذین رونمایی شده است و اکنون در سینماهای کشور در حال اکران می باشد.

اکران این فیلم از چهارشنبه ۸ اسفندماه با شعار «هنوز بهانه‌ ای برای زندگی هست» به سرگروهی پردیس سینمایی باغ کتاب در سینماهای سراسر کشور آغاز شده است.

فیلم سینمایی بهشت گمشده

افسانه پاکرو بازیگر بهشت گمشده

فیلم سینمایی بهشت گمشده

چهره ها در اکران فیلم بهشت گمشده

فرامرز قریبیان، افشین هاشمی، افسانه پاکرو، متین ستوده، محمدهادی قمیشی، رویا شریف، نیره فراهانی، کاوه خداشناس، محمدحسین خرسندی فرد و چهره های خردسال محمدمهدی احدی، شکیبا فرمانی، یاشار سلیمانی و ریحانه شهرامی فر ترکیب بازیگران این فیلم را تشکیل می‌ دهند.

در خلاصه داستان «بهشت گمشده» آمده است: «عیسی برای یافتن راه نجات آیدا، سفری را در قصه ای پرماجرا آغاز می کند…»

فیلم سینمایی بهشت گمشده

افسانه پاکرو

فیلم سینمایی بهشت گمشده

بهنوش بختیاری و افسانه پاکرو

فیلم سینمایی بهشت گمشده

پوران درخشنده و افسانه پاکرو

فیلم سینمایی بهشت گمشده

هنرمندان در اکران فیلم سینمایی بهشت گمشده