به گزارش پارس نیوز، ویل اسمیت که در فیلم اصلی «جوخه خودکشی» در نقش منفی ددشات بازی کرده بود، قرار نیست برای بازی در قسمت بعدی باز گردد و انصراف داده است، گفته شده برنامه‌ریزی زمانی مهمترین عاملی بوده که این بازیگر تصمیم گرفته تا از این فیلم جدا شود.

هر چند استودیو برادران وارنر هنوز تایید نکرده بود که قرار است ویل اسمیت در قسمت بعدی «جوخه خودکشی» هم حضور داشته باشد اما بعید بود که این استودیو بخواهد بازیگران بزرگش را از دست بدهد.

در حالی که فیلم اصلی «جوخه خودکشی» فروشی ۷۴۶ میلیون دلاری کرده بود، طبیعی است که استودیو قصد ساخت قسمت‌های بعدی آن را داشته باشد.

سال پیش اعلام شد جیمز گان به عنوان نویسنده و کارگردان جدید این فیلم انتخاب شده و انتظار می‌رفت که کار تولید فیلم از پاییزی که گذشت شروع شود.

اعلام شده بود فیلم جدید ۶ آگوست ۲۰۲۱ اکران می شود.

جوخه خودکشی تابستان دو سال پیش اکران شد. این فیلم ابرقهرمانی بر پایه گروهی ضد قهرمان به همین نام از کمیک‌بوک‌های شرکت دی‌سی کامیکس و سومین فیلم در دنیای سینمایی مشترک دی‌سی کامیکس محسوب می‌شود.

دیوید آیر نویسندگی و کارگردانی آن را بر عهده داشت و ویل اسمیت، جرد لتو، مارگوت رابی، یوئل کینامن، وایولا دیویس، جِی کورتنی ،کارا دلیوینگن و ارزا میلر بازیگران این فیلم بودند.

این فیلم با فروش ۱۳۵ میلیون دلاری در سه روز نخست اکرانش به پرفروش‌ترین فیلم ویل اسمیت بدل شد و با پیشی گرفتن از افتتاحیه فیلم «من افسانه نیستم» این بازیگر که سال ۲۰۰۷ فروشی ۷۷.۲ میلیون دلاری را ثبت کرده بود، در راس فروش آثار وی جای گرفت.

فیلم که با هزینه ۱۷۵ میلیون دلاری ساخته شده بود، درباره گروهی متشکل از ضدقهرمانان بود که با بندو بستی از زندان آزاد می‌شوند تا در یک ماموریت خطرناک شرکت کنند.