به گزارش پارس نیوز، مراسم اکران خصوصی فیلم سینمایی «سوء تفاهم» در پردیس سینمایی کورش با حضور برخی از هنرمندان، ورزشکاران، اهالی رسانه و عامه مردم برگزار شد.

در ابتدا کلیپی از برخی هنرمندان و کارشناسان مانند علی نصیریان، مهران احمدی، حسام الدین سراج، آیت الله رشاد، دکتر علی انتطاری، حسام الدین آشنا، بیژن عبدالکریمی و... در تحلیل و بررسی فیلم سینمایی «سوء تفاهم» پخش شد.

پس از آن پژمان جمشیدی، هانیه توسلی، احمدرضا معتمدی و جلیل شعبانی روی صحنه آمدند.

شعبانی تهیه کننده این فیلم ضمن خیر مقدم به حاضران گفت: در این فیلم شاهد یکی از درخشان ترین بازی‌های بازیگران هستید. این فیلم در جشنواره فیلم فجر سال گذشته، کاندیدای دریافت چهار سیمرع شد و می‌توان گفت آقای معتمدی یکی از بهترین کار‌های خود را ساخته است.

هانیه توسلی بازیگر تصریح کرد: خیلی خوشحالم که در کنار شما یک بار دیگر این فیلم متفاوت و پیچیده را می‌بینم؛ بازی در این فیلم یکی از سخت‌ترین و پیچیده‌ترین نقش‌های من است.

پژمان جمشیدی هم اظهار داشت: من هم خوشحالم در کنار شما فیلم را می‌بینم. من فیلم‌های کمدی بازی می‌کنم همه می‌گویند چرا فقط کمدی بازی می‌کنی؛ فیلم جدی مانند سوء تفاهم بازی می‌کنم می‌گویند چرا جدی بازی کردی؟! من واقعا نمی‌دانم چه فیلم‌هایی بازی کنم؟ اما فارغ از همه بحث‌ها در سوء تفاهم نقش جدی و پرچالشی بازی کردم که امیدوارم شما هم مانند من از دیدنش لذت ببرید.

معتمدی کارگردان سوء تفاهم هم ضمن تشکر از حاضران بیان کرد: فیلم پرتکلف و دشواری بود و همه بازیگران ما فوق العاده بودند و بازیگران بزرگی مانند علی نصیریان از کار تعریف کردند.

وی ادامه داد: سوء تفاهم ازجمله فیلم‌هایی است که در سینمای ایران کمتر ساخته می‌شود و ساخت آن دشواری‌های زیادی داشت؛ اما در کنار شعبانی همه آن‌ها آسان پیش رفت. از همه دوستانی هم که در تولید فیلم ما را یاری کردند و سنگ تمام گذاشتند قدردانی می‌کنم.