به گزارش پارس نیوز، 

«بلاول بوتو زرداری» رئیس حزب مردم اعلام کرد: ما با اشخاصی چون «ضیا الحق» دیکتاتور سابق پاکستان نیز دست و پنجه نرم کرده‌ایم و رویارویی با دولت فعلی پاکستان کار چندان سختی برای ما نیست.

وی تصریح کرد: «عمران خان» نخست وزیر پاکستان وقتی به خارج از کشور سفر می کند فراموش می‌کند که نماینده تمام مردم پاکستان و به گونه‌ای سخنرانی می‌کند که مردم تصور می‌کنند او در یک راهپیمایی اعتراض آمیز در حال انتقاد از دیگر احزاب کشور است.

بلاول بوتو با اشاره به تهدیدهای اخیر عمران خان علیه مفسدین اقتصادی گفت: سیاست های خارجی عمران خان مشکلات زیادی دارد و باعث تاسف است که کشور با چنین وضع آشفته‌ای مدیریت می‌شود.

رئیس حزب مردم اظهار داشت: اگر عمران خان می‌تواند به این صورت علیه ما زبان تهدید آمیز به کار ببرد من نیز می‌توانم پاسخ او را بدهم زیرا همه می‌دانند که او در یک انتخابات مشکل دار پیروز شد.

این سیاستمدار جوان پاکستانی گفت: دلیل اصلی مشکلات عمران خان این است که او در یک انتخابات ناسالم پیروز شده است و به همین دلیل از سوی تمام احزاب داخلی و حتی کشورهای خارجی تحت فشار است.

وی تاکید کرد: عمران خان پیش از انتخابات بارها از مبارزه با فساد اقتصادی سخن گفته و شعار داده است ولی تا کنون هیچ رفتاری که نشان دهنده مبارزه عملی با فساد اقتصادی باشد را ندیده‌ایم.

بلاول بوتو اضافه کرد: در حال حاضر دولت پاکستان سیاست انتقام گیری را پیش گرفته است و تلاش می کند تا احزاب اپوزیسیون را تحت فشار قرار دهد.

تلاش حزب مردم برای فعال نشان دادن خود در حالی انجام می‌شود که در دوران 5 ساله حکومت حزب نواز آنها کمترین تحرک را داشتند و همین باعث شد تا در انتخابات به میزان کمی از پیروزی دست پیدا کنند.