به گزارش پارس به نقل از  فارس،منابع خبری از شلیک  30 خمپاره توسط رژیم صهیونیستی و اصابت در جنوب لبنان خبر دادند.

خبرنگار وبگاه خبری «النشره» در جنوب لبنان گزارش داد که عصر امروز دوشنبه حدود 30 خمپاره که از شمال فلسطین اشغالی شلیک شده بودند، در اطراف شهرک الوزانی اصابت کردند.

تلویزیون «المیادین» نیز در خبر فوری اعلام کرد که در جریان حمله خمپاره‌ای اسرائیل به شهرک‌های الوزانی و «العباسی» در جنوب لبنان، چند شهروند لبنانی زخمی شدند.

به گزارش تلویزیون المیادین،‌ یک منبع امنیتی لبنان از شلیک یک خمپاره اسرائیلی به سمت یک مرکز ارتش لبنان در مناطق جنوبی خبر داد.

پایگاه صهیویستی «0404» عصر امروز مدعی شده بود که حزب الله به سمت گشتی‌های اسرائیلی در منطقه مرزی با لبنان، یک موشک ضد زره شلیک کرد.

از سوی دیگر وبگاه خبری تلویزیون «ال‌بی‌سی» نیز اعلام کرد رژیم صهیونیستی نیز شهر «الوزانی» در جنوب لبنان را با شلیک توپخانه‌ای هدف قرار گرفته و تعدادی از منازل آسیب دیدند.

رسانه‌های فلسطینی نیز از درگیری در مرزهای شمالی لبنان خبر دادند و افزودند که رژیم صهیونیستی با شلیک راکت به سمت اراضی لبنانی پاسخ داده است.

برخی منابع خبری لبنان از به پرواز درآمدن بالگردهای رژیم صهیونیستی بر فراز منطقه اشغالی «مزارع شبعا» خبر دادند و تاکید کردند که رژیم صهیونیستی از ساکنان شهرک «یوفال» خواست به پناهگاه‌ها و مناطق امن بروند.

تلویزیون العربیه در خبری دیگر مدعی شد: منابع اسرائیلی از تلاش برای ربودن سربازان اسرائیلی سخن می‌گویند.

تلویزیون المیادین به نقل از یک منبع امنیتی لبنانی تاکید کرد که موضوع ربودن سربازان اسرائیلی در منطقه اشغالی مزارع شبعا نادرست است.

خبرگزاری فرانسه نیز به نقل از یک منبع امنیتی مدعی شد که حزب الله، یک گشتی اسرائیلی را در نزدیکی منطقه مرزی هدف قرار داد.

برخی منابع خبری نیز از حضور یک افسر بلند پایه سرویس جاسوسی «موساد» در گشتی اسرائیلی سخن گفتند.