به گزارش پارس به نقل از تسنیم، پایگاه‌های خبری رژیم صهیونیستی مانند روال گذشته سخنان امروز سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در مراسم هفتمین روز شهادت سمیر قنطار سردار آزاده های لبنانی را منعکس کردند.

در حالی که تاکنون مقامات رژیم صهیونیستی به سخنان نصرالله واکنش نشان نداده اند، پایگاه‌های خبری تحلیلی این رژیم، مهمترین بخشهای سخنان دبیرکل حزب الله را بازتاب دادند.

این رسانه‌های صهیونیستی به طور ویژه به انعکاس آن بخش از سخنان نصرالله که در آن بر حتمی بودن انتقام شهادت سمیر قنطار از اسرائیل تاکید شد، پرداختند.

بر اساس این گزارش، پایگاه روزنامه عبری "یدیعوت آحارونوت" سخنان دبیرکل حزب الله را با تیتر "بخشهایی از سخنان نصرالله" پوشش داد و به نقل از نصرالله نوشت که واکنش به ترور قنطار حتمی است.

پایگاه صهیونیستی "والا" نیز این سخن نصرالله که گفت اسرائیل از نزدیک شدن به مرزها در داخل و خارج می ترسد را بازتاب داد.

پایگاه روزنامه "معاریو" نیز این عبارت نصرالله که گفته بود اسرائیلی ها باید در همه جا نگران باشند را منعکس کرد.

پایگاه شبکه 10 اسرائیل نیز این سخن نصرالله که گفت اسرائیل مرتکب اشتباه شد هنگامی که گمان کرد حزب الله با جدیت با ترور قنطار برخورد نخواهد کرد را منعکس کرد.

پایگاه صهیونیستی "روت رنت" نیز با این تیتر که انتقام ترور قنطار حتمی است به بازتاب سخنان دبیرکل حزب الله لبنان پرداخت.

دبیرکل حزب الله لبنان امروز به مناسبت هفتمین روز شهادت سمیر قنطار سردار اسرای لبنانی که هفته گذشته در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به دمشق به شهادت رسید تهدید کرد که مقاومت بی شک به ترور قنطار پاسخ می دهد.