قرار گرفتن ترکیه در بین دو قاره‌ی اروپا و آسیا، این کشور را در موقعیت خوبی از جهت فرهنگی، اقتصادی و گردشگری قرار داده است. وجود معماری‌های باشکوه، سواحل زیبا و آب‌وهوای مساعد جذابیت‌ای سفر به این کشور را دو چندان کرده است. هزینه‌های گردشگری و اقامت در ترکیه می‌تواند به نسبت سایر کشورها بسیار مقرون به‌صرفه‌تر باشد.

ترکیه یکی از مقاصد محبوب گردشگری در جهان است. در ایران نیز به دلایل مختلف  مانند نزدیکی این کشور به ایران، نزدیکی فرهنگی، عدم نیاز به ویزا، وجود بازارهای متنوع و نسبتا ارزان و همچنین وجود هتل‌ها و اقامتگاه‌های مختلف با رنج قیمت مختلف؛ طرفداران زیادی دارد. ولی بین شهرهای ترکیه چرا باید به کوش آداسی سفر کنیم؟

تور ترکیه بیش از آن که ایرانیان را از کشور همسایه جذب کند، اقدام به جذب اروپایی‌ها می‌کند و معمولاً هتل‌های کوش آداسی مملو از اروپایی‌هایی‌ست که برای یک سفر چند روزه با این تور سفر کرده‌اند.

111

ترکیه شهرهای توریستی زیادی دارد که می‌تواند نیاز هر گردشگری را مرتفع‌سازد. کوش‌آداسی یکی از این شهرهاست که در سال‌های اخیر محبوبیت زیادی  در میان گردشگران پیدا کرده است.

مراکز گردشگری مهمی مانند ازمیر در نزدیکی کوش آداسی قرار دارد و از آنجایی که برای سفر به کوش آداسی ابتدا باید با هواپیما به ازمیر و پس از آن با اتوبوس به کوش آداسی بروید؛ در یک سفر می‌توانید از دو شهر زیبا و توریستی ترکیه دیدن کنید.

 یکی از مهم‌ترین جاذبه‌های کوش آداسی آب‌گرم‌هایش است. در کنار این آبگرم‌ها پلاژها و امکانات تفریحی و رفاهی زیادی قرار دارند که گردشگران می‌توانند از آنها استفاده کنند. سالانه مردم زیادی از سرتاسر دنیا برای استفاده از خواص درمانی این آبگرم‌ها تور کوش آداسی را انتخاب می‌کنند.

 کوش آداسی دارای آب‌وهوای معتدل است و زمستان‌های سردی ندارد. طبیعتی سرسبز و  زیبا  دارند. آب‌وهوای معتدل این اجازه را به گردشگران می‌دهد تا در هر وقتی از سال که می‌خواهند به این شهر توریستی  سفر کنند.

22

تور کوش آداسی را کسانی بهتر درک می‌کنند که علاقمند به سفری آرام به یک منطقه ساحلی هستند! سفر به کوش آداسی برای بسیاری از گردشگرانی که آن را تجربه کرده‌اند، سفری آرام و خاطره‌انگیز بوده است. این شهر به گفته بسیاری از مهمان‌هایش، آرامشی عجیب و دوست‌داشتنی دارد. سواحل کوش آداسی سواحلی بسیار جذاب هستند و می‌شود آن‌ها را پاکیزه‌ترین و خلوت‌ترین سواحل در میان تورهای ترکیه دانست.

کوش آداسی جدا از داشتن جاذبه‌هایی مانند غار کاراجا، غار  سیرتلانینی،  پارک ملی دلتای آیدین و... دارای مرکز خرید متنوع است که گردشگران می‌توانند خرید‌های خود را  از این مراکز انجام دهند و همچنین از امکانات تفریحی و رفاهی این مراکز استفاده کنند.

اگرچه تور کوش آداسی کمی گران‌تر از سایر تورهای ترکیه است اما این گرانی ارزش بازدید از این شهر توریستی را دارد. اگر قصد سفر به کوش آداسی را دارید؛ مشاوران آژانس مسافرتی  سالیان سفر  می‌توانند شما را در انتخاب بهترین زمان سفر و مناسب‌ترین تور یاری کنند.

منبع: nezare.com