همایش کارآفرینان و مدیران ساعی اول مهر ماه در مرکز همایش های بین المللی صدا وسیما برگزار خواهد شد

 

مهندس حامد ریحانی کارشناس طب سنتی ایران و عضو انجمن تحقیقات مرکز توسعه پایدار ایرانیان مهمان ویژه وافتخاری اولین همایش کارآفرینان ومدیران ساعی است که وی با اعلام این خبر گفت: در سال شکوفایی اقتصاد مقاوتی با افتخار میزبان مدیران شایسته دولتی و کارآفرینان بخش خصوصی و صاحب نظران حوزه مدیریت و اقتصاد می باشیم.

 

وی افزود: هدف از برگزاری این همایش تبادل نظر و اعلام موضع علمی به دست اندرکاران حوزه اقتصاد و تجلیل از کارآفرینان نمونه استانی می باشد و نهایتاً در پیشرفت علمی و اقتصادی استان های محروم نقش برجسته ای را ایفا می کند.

 

ریحانی  با بیان اینکه پیشرفت های علمی خصوصاً در زمینه مدیریت و اقتصاد نیازمند همکاری بخش های دولتی و خصوصی می باشد تصریح کرد: لذا این همایش در دو بخش مدیریت و کارآفرینی برگزار می گردد تا همکاران متخصص فرصت تبادل تجربیات علمی و بازآموزی دانش و پایه گذاری فعالیت های مشترک تحقیقاتی را داشته باشند.

اینجانب هم به عنوان عضو کوچک  جامعه طب سنتی ایران در زمینه ایجاد اشتغال در حوزه مرتبط با طب سنتی و گیاهان دارویی تمام سعی و تلاش خود را به کار بسته تا بتوانم قدمی هرچند کوچک در راستای احیای این علم برداشته و زمینه ساز اشتغال  و بسط وگسترش این علم به اندک سهم خود باشیم