پروانه مافی خاطرنشان کرد: در کنار مسئولیت نهادهای فرهنگی و آموزشی نظیر صداوسیما و آموزش و پرورش برای انتقال مفاهیم و ارزش‌های انقلابی رفتارهای مسئولین باید بیان کننده ارزش‌های انقلاب و آرمان‌هایی باشد که برای آن تلاش شده و از این رو باید مسئولین مراقب رفتارهای خود باشند که متاسفانه در این سال‌ها با درگیری‌های سیاسی و منفعت‌طلبی‌ها کوتاهی‌هایی در این حوزه صورت گرفته است.

وی افزود: خواص جامعه در هر جایگاهی که هستند و افرادی که نسل جوان ما به عنوان الگو به آنها نگاه می‌کنند باید رفتار خود را متناسب با ارزش‌های انقلابی تنظیم کنند و به عنوان نماد رفتار انقلابی در عرصه جامعه در جایگاه‌های مختلف هنری، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی نقش آفرینی کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به لزوم اتکا به وحدت و انسجام داخلی در راهپیمایی 22 بهمن، بیان کرد: شرایط پیش آمده در حوزه بین‌المللی به ویژه تحولات آمریکا ما را به سمت لزوم انسجام داخلی و عبور از خودمحوری سوق می‌دهد و شرایط فعلی بیش از همیشه وحدت و انسجام در مقابل دشمنان را می‌طلبد.

مافی افزود: همیشه تهدیدات مختلفی علیه جمهوری اسلامی وجود داشته و دلیل آن این است که جمهوری اسلامی منافع مستکبران و زیاده‌خواهان را نشانه رفته و برای مقابله با این تهدیدات تمرکز بر وحدت و اهداف اصلی انقلاب و نقاط مشترک همه گروه‌ها و جریان‌های سیاسی نکته اساسی است و اگر ما این اصل را رعایت کنیم می‌توانیم بر مشکلات غلبه نماییم و بیش از هر چیزی تفرقه، تک‌روی و خودمحوری و بی‌توجهی به منافع ملی به ما صدمه می‌زند.

وی تاکید کرد: راهپیمایی 22 بهمن باید نماد وحدت همه جریان‌ها و گروه‌ها باشد و قطعا دشمنان از این وحدت هراس دارند و اگر این انسجام به شکل واقعی ایجاد شود قطعا تهدیدات آنها نیز کم‌رنگ خواهد شد.