به گزارش پارس نیوز، 

 مهدی ایزدی با اشاره به ثبت نام حدود 160 هزار نفر از ایثارگران برای دریافت کارت هوشمند ایثارگری تصریح کرد: با توجه به روند درخواست ایثارگران و مراحل صدور و چاپ کارت‌ها زمان درخواست صدور کارت هوشمند ایثارگران تمدید شده است.
وی با بیان اینکه تمدید کارت‌های قدیمی ایثارگران طی بخشنامه‌ای به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شده است گفت: کارت‌های شناسایی ایثارگران در سال 1385 در 3 عنوان خانواده شهدا، جانبازان و آزادگان طراحی و توزیع‌شده بودند و تا پایان سال 1396 دارای اعتبار بودند و هم اکنون اعتبار این کارت‌ها توسط شورای عالی اداری تا تیر سال 1397 تمدید شد.
معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد درباره نحوه درخواست صدور کارت جدید ایثارگران گفت: آن دسته از ایثارگرانی که در گذشته رمز عبور سامانه الکترونیک ایثار را دریافت کرده‌اند می‌توانند بدون هر گونه مراجعه حضوری درخواست کارت جدید خود را در سامانه ثبت کنند و آن گروهی که رمز عبور ندارند باید با مراجعه به ادارات هاتف بنیاد شهید و امور ایثارگران در سراسر کشور با تکمیل اطلاعات مورد نیاز این رمز را دریافت کنند.
ایزدی با اشاره به طرح تجمیع کارت‌های ایثارگری گفت: کارت‌ها جدید ایثارگران دربردارنده اطلاعات و مشخصات هویتی ایثارگری هستند و در پشت کارت نیز مشخصات منسوبین ایثارگر درج می‌شود. همچنین ضرایب امنیتی لازم برای این کارت‌ها در نظر گرفته شده است و امکان دریافت خدمات مختلف و دریافت اطلاعات فردی از طریق کارت وجود دارد.
انتهای پیام/