به گزارش پارس به نقل از ایسنا، عبدالله بابایی - معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو - با اعلام خبر فوق افزود: شرکت ایران خودرو ضمن گرامیداشت هفته دولت و در راستای تنظیم بازار و پاسخگویی به نیازهای مشتریان شرایطی فراهم کرده است تا مشتریان بتوانند خودروهای مورد نیاز خود را خریداری کنند.

وی ادامه داد: در شرایط پیش فروش یک ودیعه ای و دو ودیعه ای خودروهای وانت، پژو۴۰۵، سمند، پژو پارس، پژو۲۰۶ تیپ۵ و پژو۲۰۶ صندوق دارV۸ و رانا عرضه خواهد شد.

بابایی به زمان تحویل خودروها اشاره کرد و گفت: در روش یک ودیعه ای زمان تحویل خودروها آذر و دی و بهمن امسال و در دو ودیعه ای زمان تحویل دی و بهمن ماه سال جاری خواهد بود.

او در زمینه فروش فوری محصولات ایران خودرو، گفت: در این روش خودروهای وانت باردو با زمان تحویل ۳۰روزه و خودروهای پژو۴۰۵، سمند LX سال بنزینی، سمند LX پایه گاز سوز و بنزینی و رانا با زمان تحویل ۴۵ روزه و کارت طلایی سه ستاره عرضه خواهد شد.

بابایی افزود: با اقدامات صورت گرفته تمامی خودروهای عرضه شده با استاندارد یورو۴ تولید و عرضه خواهد شد.

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو در ادامه به پرداخت سود مشارکت به مشتریان اشاره کرد و گفت: سود مشارکت این بخشنامه ۲۰درصد سالانه خواهد بود و همچنین سود انصراف ۱۸درصد محاسبه می شود.

وی در پایان گفت: امکان ثبت نام و خرید از طریق اینترنت از ساعت ۱۰صبح روز شنبه دوم شهریور ماه فراهم شده است.