به گزارش پارس به نقل از ایسنا، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، درباره ادامه اعتصاب بازیکنان پرسپولیس در اعتراض به شرایط مالی نامناسب این باشگاه اظهار کرد: ان شاءالله این شرایط تمام می شود. بازیکنان باید به ما زمان بدهند. البته ما می دانیم که آنها حق دارند. در اواخر لیگ هستیم و چند بازی دیگر بیشتر نمانده است و آنها پول شان را نگرفته اند.

او ادامه داد: ما چند روز پیش جلسه ای به همراه اعضای هیات مدیره با دایی برگزار کردیم و در آنجا ۱۰ روز مهلت خواستیم که به باشگاه پول بیاوریم. بازیکنان باید شرایط باشگاه را هم ببینند.

پروین در واکنش به انتقاد دایی از مدیریت باشگاه گفت: به هر حال دایی هم حق دارد. مگر او چقدر می تواند به بازیکنان قول بدهد و امروز و فردا کند. ؟ با این حال باید شرایط ما را هم ببینند. من به دایی حق می دهم ناراحت باشد.

مدیرعامل پرسپولیس درباره اینکه گفته می شود در حال حاضر در پرسپولیس تنهاست گفت: فعلا که کسی به ما کمک نکرده است. به هر حال وزارت ورزش هم باید فکری بکند. مشکلات زیادی داریم. یکی از آنها مسئله ماشین های بازیکنان است که باید هرچه زودتر حل شود. یک قول پاداش هم به بازیکنان داده ایم که به امید خدا زود پرداخت می شود.

او درباره این انتقاد که چرا از زمانی که مدیرعامل پرسپولیس شده به تمرین این تیم نرفته، گفت: من به بازیکنان قول پاداش داده بودم و احتمالا فردا پس فردا با آماده شدن این پاداش به تمرین می روم و با بازیکنان صحبت هم می کنم. چه کسی گفته من دوست ندارم سر تمرین بروم. من که از خدایم است با بازیکنان صحبت کنم.

پروین گفت: شرایط واقعا سخت است. فعلا باید دو سه مشکلی که پیش رو داریم را حل کنیم. یکی بحث پاداش هاست. اگر بخواهیم مقابل بازیکنان دست مان پر باشد باید حداقل ۱۰ میلیارد داشته باشیم. شرایط مالی باشگاه اصلا خوب نیست.