به گزارش پارس نیوز، 

علی گلمرادی نماینده ماهشهر، امیدیه و هندیجان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار افکارنیوز با بیان اینکه شرایط اقتصادی کشور به لحاظ اقتصادی اصلا مناسب نیست، گفت: آنچه باعث شد تا این شرایط شکل بگیرد، صرفا سوء مدیریت در کابینه و هیئت دولت است.

وی تاکید کرد: برای سامان دادن وضع بد اقتصادی، دولت برنامه ای ندارد و در حقیقت تیم اقتصادی دولت سردرگم و بی برنامه است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس افزود: تنها راه برون رفت از این وضعیت، تغییر اساسی در ساختار دولت و حوزه اقتصادی دولت است.

گلمرادی گفت: شخص رئیس جمهور باید بدون هر گونه مماشات و ملاحظه کاری در این خصوص، تصمیم عاجل اتخاذ کند.

وی با اشاره به نقش نظارتی مجلس بر عملکرد دولت افزود: مجلس در جایگاه نظارت بر عملکرد دولت باید با جدیت در مسیر اصلاح ساختار اقتصادی دولت از همه اهرمهای قانونی استفاده کند و اجازه ندهد بیش از این وضعیت معیشت و اقتصاد مردم به مخاطره بیفتد.

نماینده ماهشهر، امیدیه و هندیجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نامه 187 نماینده مجلس به رئیس جمهور برای تغییر و اصلاح کابینه در جلسه روز چهارشنبه ششم تیر گفت: بر اساس اخباری که به مجلس رسیده رئیس جمهور تصمیم دارد تا تغییراتی در کابینه ایجاد کند اما انتظار مجلس این است که این تغییر و اصلاح هر چه سریعتر اتفاق بیفتد.

گلمرادی تاکید کرد: اگر رئیس جمهور تیم اقتصادی را تغییر ندهد و کابینه را ترمیم نکند، حتما نمایندگان با استفاده از ظرفیت های قانونی خود، بر اساس تکلیف قانونی و شرعی خود عمل می کنند و بی تفاوت نخواهند بود.

وی تصریح کرد: اکثریت نمایندگان مجلس بر ناکارآمدی و عاملیت تیم اقتصادی کشور و مسائل و مشکلات کشور واقف شده و خود را مسئول مقابله با بحران می دانند.