به گزارش پارس نیوز، 

علیرضا رزم حسینی امروز در بازدید از سازمان جهادکشاورزی شمال استان کرمان با بیان اینکه مدیران آینده استان باید به بخش کشاورزی نگاه ویژه داشته باشند اظهار کرد: باید در مدیریت بخش کشاورزی استان به یک اجماع برسیم که بتوانیم اقتصاد کشاورزی را به نقطه مطلوب برسانیم.

وی با تاکید بر اینکه همه باید به این فکر بیفتیم که به کجا خواهیم رسید افزود: اگر به این فکر نیفتیم برای هرکاری ارزش اقتصادی حساب نکنیم همین وضع را دوباره خواهیم داشت.

رزم حسینی با بیان اینکه بخش کشاورزی تولید ثروت است اما متاسفانه می بینیم همواره در بخش کشاورزی با فقر درآمدی و فرهنگی روبرو هستیم تصریح کرد: چه هنری است که آبی را که به صورت خدادادی در اختیار ما قرار گرفته و به جای آن محصولاتی همچون گندم، یونجه را بکاریم که درآمد ناچیزی را داشته باشد اما اگر بابت تولید آب هزینه می‌کردیم دیگر رو به سمت کاشت چنین محصولاتی نمی رفتیم و زندگی با مدیریت کم آبی را دنبال می کردیم.

استاندار پیشین کرمان در ادامه با بیان اینکه هر کاری تحول آفرینی همراه با تغییراتی در کشور با مقاومت های فراوانی روبرو خواهد بود اظهار کرد: قطعا در آینده دور به دلیل اینکه دیگر منابعی در اختیار دولت ها نخواهد بود امضاهای طلایی به پایان خواهد رسید اما در شرایط کنونی باید به سمت و سویی حرکت کنیم که برخی ملاحظاتی که وقت و انرژی دولت را می گیرد، کنار بگذاریم.

رزم حسینی با تاکید بر اینکه متخصصین و کارشناسان نباید کنار نشسته و سکوت اختیار کنند اظهار کرد: متاسفانه امروز حریت و آزادی در شبکه دولت بسیار پایین است این در حالی است که در بدنه دولت باید جرات و ریسک حساب شده افزایش پیدا کرده تا روند اخذ تصمیمات اساسی در کشور نیز افزایش پیدا کند.

وی با تقدیر از رییس جمهور، وزار، نمایندگان استان در خانه ملت، ائمه جمعه، مردم و همه مسئولین به واسطه حمایت های همه جانبه در طول سکانداری خود در استانداری کرمان افزود: تا به امروز حس استاندار بودن را در خود تجربه نکردم و همین امرم باعث شده بود که بتوانم حرف هایی را بزنم که کمتر کسی جرات بیان آنها را داشته باشند.

وی در ادامه به موضوع کناره گیری خود از استانداری کرمان اشاره کرد و گفت: هیچ کسی بر روی من برای کناره گیری از استانداری کرمان فشار نیاورد و تنها به واسطه مشکلات خانوادگی و پس از مشورت با برخی دوستان این تصمیم را گرفتم.

رزم حسینی با بیان اینکه واجب عینی برای من نیست در کرمان بمانم اظهار کرد: در تمامی مدتی که در استانداری کرمان مشغول به فعالیت بودم برای این باور اعتقاد داشتم که مبارزه با فقر فرهنگی و اقتصادی مردم این دیار عین عبادت، نماز خواندن و نجات یک انسان بوده است و مدیران استان نیز باید بدانند که این صندلی ها تنها برای خدمت به مردم است.

استاندار کرمان در ادامه با بیان اینکه اگر می خواهیم آینده طلایی برای کشور رقم زنیم باید نظام ولایت فقیه را حفظ کنیم افزود: تجربه تاریخ در کشورهای مختلف نشان داده که تنها نظام مبتنی بر ولایت فقیه می تواند کشور را پایدار کرده و امروز نیاز کشور در این است که همه در صحنه حضور پیدا کرده و پشت سر مقام معظم رهبری باشند و افتدار، انسجام، وحدت و همدلی و هم زبانی را در فضای کشور ترویج دهند.