به گزارش پارس نیوز، 

هادی درفشی عصر امروز در مراسم افتتاح پروژه 24 واحدی مسکن خیرساز آیت‌الله کاشانی در اردبیل اظهار داشت: سالیانه حدود پنج هزار واحد مسکونی در اولویت کار این انجمن است و برای آغاز امسال حدود سه هزار واحد در حال بهره برداری است.

وی با اشاره به این که نخستین واحد از این پروژه‌ها در استان اردبیل افتتاح و مابقی نیز درطول سال در سایر استان های کشور به بهره‌برداری خواهد رسید افزود: سالانه 200 هزار واحد مسکونی در سطح روستاها توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بازسازی و مقاوم سازی می‌شود.

رئیس هیئت مدیره انجمن خیرین مسکن ساز کشور بیان کرد: خوشبختانه در حدود یک میلیون و 600 هزار از این واحدها به اتمام رسیده است و به همت خیرین مسکن ساز در اردبیل 24 خانواده بی بضاعت خانه‌دار شدند و برای این طرح که در مجموع 800 متر مربع مساحت و هر واحد 73 متربع ساخته شده است یک میلیارد و صد میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

درفشی از احداث پروژه 144 واحدی حضرت فاطمه زهرا(س) شهرک اندیشه اردبیل نیز خبر داد و افزود: این طرح در قالب دو بلوک جداگانه هر بلوک با 6 طبقه و با هزینه 9 میلیارد تومان قرار است تا دو سال آینده به بهره‌برداری برسد و همزمان با این پروژه‌ها چند طرح مسکن نیز در شهرستان‌های گرمی، خلخال، پارس‌آباد و نمین با مساحت چهار هزار و 200 متر مربع و بیش از سه میلیارد تومان سرمایه‌گذاری کلنگ زنی شده است.

وی گفت: دولت امسال نیز این تعهد را برعهده دارد تا با کمک خیرین تا پایان سال تمامی واحدها را اجرا و به متقاضیان نیازمند تحویل دهد.