در تمام کشور‌ها با هر فرهنگ و باوری که دارند اهمیت دکوراسیون داخلی بسیار واضح است. عوامل فیزیکی در تمام دوران‌ها بر روی زندگی افراد اثر گذاری مستقیم داشته‌اند. نگاه ویژه به چیدمان و طراحی صحیح فضای داخلی سبب شد‌ه است که افرادی متخصص و دانش آموخته وارد این حوضه شوند. این پیشرفت هیچ زمانی متوقف نمی‌شود. این روز‌ها هویت دکوراسیون داخلی نه تنها برای محیط‌های مسکونی بلکه در تمام محیط‌های اداری، تجاری و صنعتی آشکار است. گسترش جایگاه دکوراسیون داخلی در بطن زندگی افراد سبب شد محصولی با نام کاغذ دیواری طراحی و تولید شود. کاغذ دیواری برای پوشش دیوارها با تمام نقص‌ها و عیب‌ها عملکردی فوق‌العاده دارد. اکستریم والز برندی پیشرو در صنعت کاغذ دیواری ایران با ظهوری قدرتمند چهار آلبوم موفق و بین المللی را روانه بازار کرده است. این بار اولین آلبوم مدرن در صنعت کاغذ دیواری ایران نیز توسط اکستریم والز با نام اتم وارد بازار می‌شود. در ادامه کاغذ دیواری اکستریم والز را بیشتر معرفی خواهیم کرد.

معرفی کاغذ دیواری‌های اکستریم والز

کاغذ دیواری اکستریم والز به کمک تیم بین المللی خود با شناخت کامل نسبت به انواع سبک‌های دکوراسیون داخلی، طراحی و تولید کاغذ دیواری‌های خود را پیش می‌برد. کاغذ دیواری‌های برند اکستریم والز به کمک لایه وینیلی که در ساختار خود دارند، در برابر رطوبت و آسیب‌های فیزی مقاومت بسیار چشمگیری دارند.در حقیقت برای تمام فضا‌های مسکونی، اداری، صنعتی و تجاری کاغذ دیواری‌های اکستریم واز کاربردی هستند. کاغذ دیواری‌های تولید شده هیچگاه به گرد و غبار و دوده آلوده نمی‌شوند و همچنین ضد حساسیت هستند. لکه‌های چربی نیز فقط با یک دستمال نمدار کاملا از بین می‌روند بنابراین کاغذ دیواری‌های اکستریم والز برای سال‌های طولانی همراه شما هستند و طول عمر شگفت انگیزی دارند.

آلبوم‌های اکستریم والز

آلبوم‌های برند اکستریم والز به صورت دستی سیلند سازی شده‌اند و این بیانگر اولویت طراحی خلاقانه و بی نظیر برای این محصول است. اکستریم والز به تمام سلیقه‌ها توجه دارد و به همین دلیل شما در تمام آلبوم‌های اکستریم والز، کاغذ دیواری طرح‌ ساده، کاغذ دیواری طرح‌ کلاسیک و کاغذ دیواری طرح‌ مدرن را مشاهده می‌کنید. در آلبوم‌های کاغذ دیواری اکستریم والز برای هر طرح رنگبندی های متفاوتی وجود دارد و این یعنی شناخت کافی و توجه به قوانین رنگ‌ها که نکته‌ای بسیار کلیدی است. ما برای شما به صورت جتمع تک به تک آلبوم‌ها را بررسی خواهیم کرد.

آلبوم‌های اکستریم والز

آلبوم جنرال

آلبوم جنرال از آلبوم‌های محبوب و پر فروش اکستریم والز است. تنوع فراوان در طرح و رنگ و اقتصادی بودن این آلبوم توجه بازار کاغذ دیواری ایران را به سوی خود می‌کشاند. جالب است بدانید تمام طرح‌های ساده، پتینه، مدرن و حتی سه بعدی در این آلبوم طراحی و تولید شده‌اند. هشتاد و شش کد در این آلبوم وجود دارد و این یعنی شما می‌توانید برای تمام فضا‌های اداریی، مسکونی و تجاری به سراغ این آلبوم بروید. این آلبوم در سطح جهانی و تحت نظارت مستقیم کارشناسان بین المللی کاغذ دیواری اکستریم والز تولید شده است. با مراجعه به مراکز معتبر دکوراسیون داخلی در شهر خود با نمونه کارهای این آلبوم حیرت‌انگیز بیشتر آشنا می‌شوید.

آلبوم پاور

آلبوم پاور نیز با قدرت در بین سایر آلبوم‌های اکستریم والز می‌درخشد. وجود صد و هشت کد در این آلبوم یعنی در طرح و رنگ تنوع حرف اول را می‌زند. طرح‌هایی که برای نخستین بار در این آلبوم وارد بازار کاغذ دیواری ایران شدند، حالا مرجعی برای طراحی و تولید در ایران هستند. وجود بیست طرح با گروه‌های مختلف طرفداران هر سبکی را جذب می‌کند. اکستریم والز اولویت‌های طراحی داخلی را به خوبی درک می‌کند، یکی از این اولویت‌ها تقویت نور به ویژه نور طبیعی در فضای داخلی است. کاغذ دیواری‌های شاین دار در این آلبوم درخشش نور را چندیدن برابر تقویت می‌کنند. در حقیقت طراحان اکستریم والز به کاغذ دیواری به عنوان یک محصول هنری و به یاد ماندنی نگاه می‌کنند. این آلبوم انواع طرح‌های داماسک، گلدار، آبرنگی، رونده، بافت و راه راه را به شما هدیه می‌دهد.

آلبوم اورانیوم

آنچه آلبوم اورانیوم را محبوب کرده است، تنوع بی‌نظیر از طرح‌هایی است که کاملا مطابق با سلیقه‌های ایرانیان طراحی شده است. تیم تحقیقاتی اکستریم والز  پس از بررسی‌های بسیار، طرح‌های محبوب و مورد پسند ایرانیان را در این آلبوم روانه بازار کرده‌ است. پایه و اساس این این آلبوم کلاسیک است، اما شما در این آلبوم با انواع طرح‌های مدرن و پست مدرن نیز مواجه هستید. درمیان طرح‌های این آلبوم رنگ‌های کرم و سفید برای بیشتر طرح‌ها انتخاب شده است تا بتواند برای سبک مینیمال نیز قابل استفاده باشد. در این آلبوم دوازده کد به صورت ویژه متعلق به طرح پتینه است.

آلبوم اورانیوم

آلبوم هیدروژن

آلبوم هیدروژن نقشی حیاتی در صنعت کاغذ دیواری ایران دارد. درحقیقت آلبوم هیدروژن اثبات قدرت کاغذ دیواری اکستریم والز در طراحی خلاقانه، احترام به ارزش‌های مشتریان و کیفیتی مطلوب است. همانند نقش حیاتی این عنصر در طبیعت برند اکستریم والز نیز با این آلبوم حیاتی دوباره خلق کرده است. طرح‌های موجود در این آلبوم بیشتر کلاسیک و متناسب با هارمونی فضا‌های سلطنتی هستند. اگر شما طرفدار سبک مدرن یا پست مدرن هستید در این آلبوم چند طرح باورنکردنی برای شما وجود دارد. کاغذ دیواری‌های موجود در این آلبوم را بسیاری از طراحان داخلی به شما پیشنهاد می‌دهند. تمام آنچه که شایسته است در این آلبوم طراحی شده است.

آلبوم هیدروژن

آلبوم اتم

در دنیای امروزی که بسیاری از نگرش‌ها و دیدگاه‌ها مدرن است، جای خالی یک آلبوم کاغذ دیواری مدرن احساس می‌شود. کاغذ دیواری اکستریم والز آلبوم سطح جهانی و مدرن خود را برای ورود به بازار اماده کرده است. آلبوم اتم یک آلبوم معمولی نیست، آلبومی شگفت انگیز برای درک اصول مدرن در دکوراسیون داخلی است. طراحان اکستریم والز پس از تحقیق در رابطه با جزئیات سبک مدرن طرح‌های این آلبوم زیبا را خلق کرده‌اند. آلبوم اتم بی هیچ شک و تریدی شما را محو تماشا می‌کند و این به معنای اصالت در سبک است. کاغذ دیواری‌های موجود در این آلبوم برای تمام فضاها و کاربری‌ها گزینه‌ای بی نقص هستند.

آنچه که در پایان باید گفت

تفاوت واژه‌ای ساده برای توصیف برند اکستریم والز در صنعت کاغذ دیواری است. باید کیفیت کاغذ دیواری‌های این برند را با تمام وجود لمس کنید تا برای انتخاب لحظه‌ای تردید نداشته باشید. کاغذ دیواری برای فضای شما بیش از یک تغییر ساده است. با بررسی دقیق تمام عوامل و شرایط یک انتخاب هوشمندانه داشته باشید. فقط کافیست یک انتخاب صحیح داشته باشید و مدت‌های طولانی انتخاب خود را تحسین کنید.