سارقانی که به شعبه بانک ملی در خیابان انقلاب دستبرد زده بودند، دستگیر شدند. هزاران سکه، مبالغ هنگفت ارز و اسکناس خارجی از این افراد کشف شده که تحویل بانک مرکزی می‌شود. برخی از سارقان صندوق امانات بانک ملی پس از سرقت به کشور «ترکیه» متواری شده بودند که با تلاشهای نیروی انتظامی در این کشور بازداشت و به ایران بازگردانده شدند. اکثر اموال ربوده‌شده از صندوقهای امانات بانک ملی نیز بازگردانده شده است.

سارقان بانک ملی

سرقت از بانک ملی بوشهر با کلت پلاستیکی

سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت در حاشیه اجرای طرح کاشف پلیس آگاهی در جمع خبرنگاران از تحویل ۳ متهم پرونده سرقت از صندوق امانات بانک ملی به کشور ظرف این هفته  خبر داد و گفت: رایزنی‌ بین مقامات دو کشور در خصوص استرداد متهمان انجام شده است.

سردار رحیمی با اعلام خبر شناسایی و دستگیری ۳ متهم جدید تصریح کرد: بالغ بر ۹۰ کیلوگرم طلا و جواهرات مسروقه مکشوفه تحویل خزانه بانک ملی شده است.

پشت پرده انتقال حساب فرهنگیان از بانک ملی به بانک سرمایه

وی گفت: برخی از طلا و جواهرات کشف شده بسیار قدیمی بوده و قدمت بالایی داشتند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اینکه تصاویر همه اشیا کشف شده در سامانه بانک ملی قرار گرفته است اظهار داشت: بزودی با حضور نماینده پلیس، نماینده دادستان تهران و نماینده بانک ملی اموال به مردم تحویل داده می‌شود.

حمله اوباش به بانک ملی / عکس