به گزارش پارس به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سردار حیدر عباس‌ زاده صبح امروز در جمع خبرنگاران در تشریح خبر سرقت از بانک ملی این شهرستان، اظهار کرد: سارق پس از این عملیات متواری شده بود که در یک عملیات ویژه پلیس دستگیر شد.

وی تصریح کرد: صبح امروز وقتی کارکنان و رئیس بانک ملی شعبه حافظ به محل کار خود رسیده بودند فردی با سر و صورتی پوشیده وارد بانک شد و به وسیله اسلحه پلاستیکی رئیس و کارکنان بانک را تهدید کرده و مقادیری وجه نقد را برداشته و متواری شده بود.

عباس‌زاده اضافه کرد: با اطلاع پلیس از این حادثه بلافاصله تیم عملیات پلیس و گشت کلانتری 12 بوشهر وارد عمل شده و به تعیقب سارق پرداختند و نهایتا سارق در یک مسافرخانه در حالی که قصد خروج از آن محل را داشت با هوشیاری مامور نیروی انتظامی شناسایی و دستگیر می‌شود.

فرمانده انتظامی استان بوشهر در ادامه افزود: با انتقال سارق به بانک و شناسایی توسط کارکنان بانک وی به کلانتری منتقل و به سرقت از بانک اعتراف کرد و از وی 17 میلیون 100 هزار تومان وجه نقد و اسلحه پلاستیکی و نقاب کشف شد.

عباس‌زاده با ابراز تاسف شدید درمورد عدم رعایت نکات ایمنی به وسیله برخی شعب بانک خاطر نشان کرد: دوربین مداربسته بانک موصوف معیوب و از کار افتاده بوده و با وجود توصیه‌های پلیس تاکنون نسبت به تعمیر و بازسازی دوربین و رعایت نکات ایمنی توجهی نشده است.

این مسئول در پایان تصریح کرد: بانک‌ها و بنگاه‌های اقتصادی امانتدار اموال و سرمایه‌های مردم هستند و باید در رعایت نکات ایمنی پیشگام باشند.