تقی رستم وندی رئیس سازمان امور اجتماعی کشور است. ارتقای سلامت، سرمایه، رضایت، نشاط و عدالت اجتماعی، نظم و احساس امنیت، پیشگیری، مدیریت، کنترل، کاهش و حذف معضلات و آسیب‌های اجتماعی از وظایف تقی رستم وندی می باشد.  تقی رستم‌وندی به عنوان نخستین رئیس این سازمان منصوب شده‌است.

تقی رستم وندی

شناسایی ۱۰۸نقطه بی دفاع در برابر آسیب های اجتماعی در پایتخت

آسیب های اجتماعی

تقی رستم وندی گفت: پیمایش های سرمایه اجتماعی و ارزش‌ها و نگرش‌های ایرانیان عمدتاً رویکرد فرهنگی و اجتماعی داشته و نباید در تفسیر این گونه پدیده‌ها اغراض و نیات سیاسی را دخیل کرد.

رئیس سازمان امور اجتماعی کشور در ادامه تاکید کرد: تلاش رسانه‌های معاند برای سوء استفاده از هرگونه آسیب شناسی مسائل داخلی برای عموم مردم ایران روشن است.

آسیب های اجتماعی بزرگترین خطر برای کشور است/ تذکر پلیس به افراد بدحجاب

آمار و اطلاعات مربوط به آسیب های اجتماعی

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، معاون وزیر کشور درخصوص آمار و اطلاعات مربوط به آسیب‌های اجتماعی نیز گفت: با وجود شرایط سخت اقتصادی و تنگناهای معیشتی به ویژه افزایش بیکاری تورم و نابرابری طبقاتی در سال های گذشته، جامعه ایرانی از خود تاب‌آوری بی نظیری نشان داده و به گواه همه آمارها، وضعیت برخی آسیب های اجتماعی همانند خودکشی، قتل، تجاوز، خشونت و غیره در مقایسه با برخی از کشورهای توسعه یافته که از ثبات اقتصادی برخوردارند، کمتر است.

تمرکز بر اعتیاد، طلاق، فساد، بی‌بندوباری و بحث حاشیه‌نشینی/ جزئیاتی از جلسات آسیب های اجتماعی در محضر رهبر انقلاب/ اگر کسی در خانه یک دختر فراری از خانه داشته باشد چه حالی دارد؟