به گزارش اخبار اقتصادی شهر خبر، سایت خبری گسترش‌نیوز در این خصوص به نقل از یک کارشناس بازار سرمایه نوشت: تعیین دامنه نوسان ۲ تا ۶ درصدی از جمله دلایل لطمه زدن به شاخص بورس است و سهامداران باید تا خرداد ۱۴۰۰ با تمرکز بر سودسازی سهام خود، از فروش سهم‌ها خودداری کنند.

دومین خبر پربازدید در خصوص افت 11 هزار واحدی شاخص بورس بود. به گزارش خبرگزاری مهر، شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز شنبه ۹ اسفند ۱۳۹۹ با افت ۱۱ هزار و ۸۸۵ واحدی به یک میلیون و ۱۹۳ هزار و ۹۷۶ واحد رسید. همچنین شاخص کل هم وزن نیز ۱۰۱۰ واحد افت کرد و به ۴۳۳ هزار و و۳۸۵ واحد رسید.

سومین خبر پربازدید به یک اتفاق کم نظیردر بورس مربوط می‌شود. به گزارش اقتصادنیوز، در معاملات امروز (شنبه) بورس پایتخت در اتفاقی کم نظیر قیمت سهام 87 شرکت بازار سهام بدون تغییر باقی ماند. از این تعداد 85 نماد بورسی و 2 نماد فرابورسی هستند. در جمع سهم‌های بورسی بدون تغییر قیمت نمادهای پتایر، وکار، پرداخت، آسیا، امین، پارسیان، خپارس، وتوصا، سیتا و البرز دیده می‌شوند. دو نماد فرابورسی بدون تغییر قیمت نیز مارون و بزاگرسح هستند. در جمع سهم‌های بورسی بدون تغییر قیمت نمادهای پتایر، وکار، پرداخت، آسیا، امین، پارسیان، خپارس، وتوصا، سیتا و البرز دیده می‌شوند. دو نماد فرابورسی بدون تغییر قیمت نیز مارون و بزاگرسح هستند.

 به گزارش صدآنلاین، شهردار تهران تصریح کرد: ما در این دوره در تلاشیم که دو موسسه وابسته به شهرداری را به بورس واگذار کنیم. یکی از راه‌های اصلاح ساختار و رویه‌ها، استفاده از بازار بورس است که از این ظرفیت استفاده خواهیم کرد و در نیمه اول سال آینده نیز سهام این دو سازمان به بورس ارائه خواهد شد. این خبر نیز با بازدید زیادی روبرو شد.

شهر خبر، یک سایت خبرخوان ایرانی است و به دسته‌بندی و بازنشر اخبار مهم سایت‌های خبری ایران می‌‌پردازد. بسیاری از علاقه‌مندان به اخبار بورس به دلیل سهولت دسترسی به اخبار این حوزه از طریق سایت شهرخبر، روزانه بارها به شهرخبر سر می‌زنند.