در پایان معاملات روز دوشنبه بازار سهام شاخص کل به دلیل عرضه سنگین در اکثر نمادها بیش ۳٫۵ درصد ریزش کرد و به یک میلیون و ۴۶۲ هزار واحد رسید. این مطلب در صدرپربازدیدترین اخبار بورسی شهر خبر قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی شهر خبر، وز،  سایت خبری تجارت‌نیوز در این خصوص نوشت: با شروع معاملات این هفته بازار سهام در روز یکشنبه، روند شاخص کل بازار سهام نزولی است و در دو روز کاری شاخص کل حدود 85 هزار واحد افت کرده و به کانال یک میلیون و 400 هزار واحد بازگشته است.

دومین اخبار بورس پربازدید نیز در خصوص افت شاخص بورس بود. به گزارش گسترش‌نیوز، در جریان معاملات امروز گروه‌های فلزات اساسی، خودرویی‌ها، پالایشی‌ها و پتروشیمی‌ها افت زیادی داشتند و حجم عرضه در این نمادهای به شدت زیاد بود، در مقاطعی حقوقی‌های بازار سهام اقدام به جمع‌اوری صف‌های فروش در نمادهای شاخص‌ساز کردند اما حجم عرضه به شدت زیاد بود و به نوعی زور حقوقی‌ها به جمع کردن صف‌های فروش بازار سهام نرسید.

 افت ۴۷هزار واحدی شاخص کل (۳درصد) آن را در ارتفاع یک میلیون و ۵۱۴هزار واحد قرار داد و همچنین شاخص هم وزن ۱.۳درصد افت کرد. این مطلب نیز با بازدید زیادی از سوی کاربران مواجه شد. به گزارش اقتصاد آنلاین، ارزش معاملات خرد بورس و فرابورس از هفت هزار و ۴۷۰میلیارد تومان عبور کرد و بیش از هزار و ۳۰۰میلیارد تومان تغییر خالص حقیقی به حقوقی صورت گرفت.همچنین بازار سرمایه امروز شاهد رشد بیش از یک درصدی ۱۰۰نماد و افت بیش از یک درصدی 490 بود.

دیگر اخبار پربازدید باز هم به افت شاخص بورس اختصاص داشت. به گزرش اقتصاد آنلاین، روز دوشنبه در ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه شاخص کل بورس با افت ۵۱هزار و ۷۲۷واحدی (۳.۴ درصد) در ارتفاع یک میلیون و ۴۶۲هزار واحد قرار گرفت و همچنین شاخص کل هم‌وزن با کاهش ۱.۴ درصدی مواجه شد.

شهر خبر، یک سایت خبرخوان ایرانی است و به دسته‌بندی و بازنشر اخبار مهم سایت‌های خبری ایران می‌‌پردازد. بسیاری از علاقه‌مندان به اخبار  بورسی به دلیل سهولت دسترسی به اخبار این حوزه از طریق سایت شهرخبر، روزانه بارها به شهرخبر سر می‌زنند.