به گزارش روابط عمومی شهر خبر، همشهری آنلاین در خصوص وضعیت بازار سرمایه در این روز نوشت: رنگ بورس در یکی از تاریخی‌ترین روزهای ایران چه خواهد بود؛ سبز، قرمز یا خاکستری. ۵۰ درصد شرکت‌کنندگان در یک نظرسنجی می‌گویند: بازار امروز خاکستری است و روند متعادلی دارد.

دومین خبر پربازدید به سرمایه‌گذاری در بورس مربوط می‌شود. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، در این خصوص یک کارشناس بازار سرمایه گفت:اصلاحات بازار سرمایه باعث نمی‌شود که شاخص کل زیر یک میلیون و ۴۰۰ هزار واحد برود و انتظار داریم بازار به زودی به روال قبلی بازگردد. فرزین آقابزرگی در خصوص علت اُفت شاخص کل بورس گفت: مسئله ای که این روز ذهن بیشتر سرمایه گذاران را درگیر خود کرده، مربوط به نوسانات بازار است. اُفت این روزهای شاخص کل بورس طبیعی است زیرا بازدهی بازار سرمایه در چهار ماه نخست سال به نسبت چند سال گذشته بی سابقه بوده است پس سرمایه گذاران تازه وارد نباید در گیر حواشی حاضر در بازار شوند.

دیگر اخبار بورس پربازدید در خصوص چگونگی کسب سود از بورس بود. به گزارش گسترش نیوز، یک کارشناس بازار سرمایه، گفت: سرمایه‌گذاران اگر تحمل کنند و با نگاه بلندمدت به سرمایه‌گذاری در بورس نگاه کنند، به طو حتم می‌توانند بازدهی بیشتری را از این بازار نسبت به سایر بازارها کسب کنند. علی  اسلامی اظهارکرد: بازار سرمایه به دلیل هوشمند بودن، در یک مقطع چند ماهه و به صورت موقتی به دلیل نوسان‌هایی که در این بازار ایجاد می‌شود و تاثیرپذیری که از ریسک‌ها دارد، بازدهی کمتری نسبت به سایر بازارها را کسب می‌کند اما به طور قطع در بلندمدت بازده متوسط بازار نسبت به سایر بازارها بیشتر خواهد بود.

با وجود حمایت‌های دو روز اخیر حقوقی‌ها از بازار سهام شروع معاملات در 17 شهریور ماه بر خلاف پیش‌بینی‌ها با فشار عرضه همراه بود و شاخص کل بیش از ۲٫۵ درصد ریزش کرد و دو نماد شستا و خودرو به دلیل افشای اطلاعات متوقف شدند. این خبر نیز با استقبال زیادی از جانب مخاطبان روبرو شد.

شهر خبر، یک سایت خبرخوان ایرانی است و به دسته‌بندی و بازنشر اخبار مهم سایت‌های خبری ایران می‌‌پردازد. بسیاری از علاقه‌مندان به اخبار اقتصادی و اخبار لحظه ای بورس به دلیل سهولت دسترسی به اخبار این حوزه از طریق سایت شهرخبر، روزانه بارها به شهرخبر سر می‌زنند.