طبق مطالب وب‌سایت PersianRestaurant.org

خوراک و غذای ایرانی نه تنها برای ما ایرانیان، بلکه در تمام جهان طرفداران خاص خود را دارند و روز به روز نیز به طرفداران آن اضافه می‌شود. یکی از اصلی‌ترین دلایل این شهرت و آوازه، این است که مواد و ادویه‌هایی که در غذاهای ایرانی استفاده می‌شود با ذائقه تمام مردم جهان همخوانی دارد و بسیاری از مردم جهان در غذاهای خود از این ادویه‌ها استفاده می‌کنند و این ادویه‌ها برای آنها ناآشنا نیست.

این شهرت و آوازه باعث شده است که رستوران‌های ایرانی کار سختی برای جذب مشتری داشته باشند و برای پیشرفت، از مواد باکیفیت و همچنین آشپزهای حرفه‌ای استفاده کنند.

آمریکا یکی از مهم‌ترین نقاط جهان برای ایرانیان است و بسیاری از ایرانیان در این نقطه از جهان زندگی و کار می‌کنند. شاید حضور این تعداد ایرانی در یک کشور دیگر غیر از ایران، نیاز به رستوران خوب و باکیفیت ایرانی را بیشتر کند.

ایالت کالیفرنیا و شهر سانفرانسیسکو به دلیل موقعیت‌های شغلی بسیار و همچنین شرایط عالی برای زندگی، تعداد ایرانی بسیاری را در خود جای داده است که باعث به وجود آمدن و احداث رستوران‌های ایرانی عالی در این نقطه از آمریکا شده است. بهترین رستوران های ایرانی سانفرانسیسکو پذیرای تعداد بیشماری از ایرانیان و در عین حال آمریکایی‌ها و مهاجران دیگر کشورها هستند.

 

سانفرانسیسکو

سانفرانسیسکو شهری وسیع در ایالت کالیفرنیا است که به پل گلدن گیت خود مشهور است و تمام مردم جهان آن را با این پل می‌شناسند. این شهر همچنین یکی از پویاترین شهرها در زمینه رستوران است و می‌توان آن را به عنوان یکی از بهترین شهرهای آمریکا برای شکم گردی نام‌گذاری کرد.

مناظر بسیار زیبا، زندگی اجتماعی عالی، موقعیت‌های شغلی مناسب، رفاه، زندگی اجتماعی عالی و چندین مورد دیگر، همگی باعث شده‌اند که این شهر مقصد بسیاری از مردم جهان برای مهاجرت تبدیل شود و در حال حاضر تعداد بیشماری مهاجر در آن زندگی کند.

حضور این تعداد مهاجر باعث به وجود آمدن و رواج پیدا کردن فرهنگ‌های مختلف در این شهر شده است که یکی از آنها فرهنگ و آداب غذا است. ایرانیان نیز در معرفی فرهنگ غذایی خود در این شهر موفق عمل کرده‌اند و توانستند غذاهای ایرانی را در بهترین رستوران‌های این منطقه، به خارجیان معرفی کنند.

 

رستوران ایرانی در سانفرانسیسکو

ویژگی خاص و بی نظیری در غذاهای ایرانی وجود دارد که به راحتی آن را به یک غذای جهانی و بین المللی تبدیل کرده است. آنچه غذای ایرانی را متمایز می‌کند تغییر در روش پختی است که شاید توسط دیگر کشورها استفاده می‌شود، اما در غذای ایرانی آن را به گونه‌ای خاص حس می‌کنید. در بهترین رستوران های ایرانی سانفرانسیسکو مهم نیست که کباب یا هر یک از خورشت‌های ایرانی را بخورید، تنها چیزی که مهم است این است که در تمام این رستوران‌ها می‌تواند بهترین مزه و طعم را حس کنید و از بودن در کنار عزیزان خود در محیطی گرم لذت ببرید.

 

x2

 

تمام رستوران‌های ایرانی در سانفرانسیسکو بهترین خدمات و خوراک‌ها را به مشتریان خود ارائه می‌دهند و خوراک خود را با فرهنگ و سنت ایران عجین می‌کنند. مزه‌های شیرین و ترش، شور، تلخ و تند همه می‌توانند در یک خوراک ایرانی در رستوران‌های ایرانی سانفرانسیسکو وجود داشته باشند و شما را از خوردن دوباره این مزه‌ها در کنار هم شگفت زده کنند. می‌توانید به راحتی تمام مواد از گوشت، انار، آجیل، پیاز و کره به را در غذاهای ایرانی پیدا کنید و از خوردن ترکیب این مواد لذت ببرید. رستوران‌های ایرانی سانفرانسیسکو به خوبی می‌دانند چگونه و از چه مقدار ادویه و مواد در کنار هم استفاده کنند تا مشتریان ایرانی و خارجی طعم و مزه غذای ایرانی را دوست داشته باشند.

 

برای یافتن رستوران ایرانی در سانفرانسیسکو چه باید کرد؟

انتخاب خوراک و غذا از آن دسته انتخاب‌هایی هستند که کاملا بستگی به ذائقه و سلیقه غذایی هر شخص دارند. برای انتخاب بهترین رستوران ایرانی در سانفرانسیسکو، ابتدا باید سلیقه و ذائقه غذایی خود را پیدا کنید. می‌توانید با توجه به سلیقه خود از دوستان و آشنایان خود در مورد بهترین رستوران سوال کنید. مطمئنا آنها هم شما را می‌شناسند و هم می‌دانند از چه مدل غذایی خوشتان می‌آید و می‌توانند گزینه‌های مناسب را به شما معرفی کنند.

غیر از این مدل سنتی، می‌توانید سراغ فضای آنلاین و وب سایت‌های مرجع بروید. وب‌سایت‌های مرجع مانند وب‌سایت رستوران ایرانی به آدرس persianrestaurant.org می‌توانند شما را در انتخاب بهترین رستوران راهنمایی کنند. در این وب‌سایت می‌توانید لیستی از بهترین رستوران ‌های ایرانی آمریکا و کانادا و در نهایت سانفرانسیسکو را مشاهده کنید و از میان آنها یکی را برای آخر هفته خود و خوردن غذای ایرانی عالی انتخاب کنید.

مشخصات رستوران، اطلاعات تماس و نظرات دیگر افراد در این وب‌سایت، می‌تواند شما را در انتخاب کمک کند و به شما سرنخی درباره نوع کیفیت و ارائه خدمات رستوران‌های ایرانی بدهد.

 

منبع: https://www.persianrestaurant.org/ - مرجع رستوران های ایرانی