به گزارش پارس ، به نقل ازپارسینه، قرار است در آینده نزدیک دو سریال الف ویژه (سریالهای با هزینه های بسیار بالا) در تلویزیون کلید زده شود. سریالهای الف ویژه تلویزیون معمولا قرار است بار محتوایی و البته فرمی زیادی را برای اقناع مخاطب به دوش بکشد و طبعا به دلیل هزینه های بسیار زیادی که برای آن صورت می گیرد کارآیی زیادی برای آن متصور است.

در این مورد البته تلویزیون تجربه های موفقی را نیز پشت سرگذاشته است؛ سریال هایی نظیر کیف انگلیسی، دکتر قریب، مختارنامه، یوسف پیامبر (ع) ، در چشم باد و کلاه پهلوی از این جمله اند که البته با فراز و نشیب هایی از جمله تجربه های موفق رسانه ملی در این حوزه بوده است.

اما اخبار جدید در سپردن یکی دیگر از این سریال ها آنهم در دوره بی پولی کامل تلویزیون به یکی از کارگردانانی است که کارنامه عجیبی دارد.

یکی از سریالهای این کارگردان سالهای گذشته در تلویزیون جنجال زیادی برپا کرد و بخاطر محتوای آن با اعتراض زیادی از جمله اعتراض نمایندگان مجلس روبرو شد و در نهایت با حذف تعداد قابل توجی از قسمت ها‬ی آن ‫به صورت ناگهانی قسمت آخرش روی آنتن رفت ‫و این قسمت آخر دیگر تکرار نشد. ‬

‫در کارنامه این کارگردان فیلم دیگری وجود دارد که محتوای نامناسب آن سبب توقیف آن شد. این فیلم، تنها فیلمی بود که از اکران در جشنواره فجر جنجالی سال ۹۰ جاماند‬ ‫و به صورت دائم در دوران شمقدری توقیف شد‬.

این درحالی بود که در همان جشنواره تعداد زیادی از فیلم های خیانت و مورد اعتراض اکران شد ولی در همان جشنواره فیلم این کارگردان مجال اکران نیافت.

آخرین فیلم این کارگردان نیز در یک اتفاق بی سابقه در حین تولید به دلیل تغییر فیلمنامه تصویب شده توقیف و برای همیشه پرونده آن مختومه اعلام شد‬.

یعنی قرار است یک سریال الف ویژه با هزینه بسیار زیاد آنهم در دوران بی پولی تلویزیون به شخصی سپرده شود که اغلب فعالیتش یا توقیف شده و یا مورد اعتراض قرار گرفته و بازبینی شده است.

به نظر می رسد مسئولان رسانه ملی با توجه به موفقیت های تلویزیون در ساخت این پروژه ها بایستی در این مورد دقت بیشتری را مبذول کنند تا مجبور نشوند پس از صرف هزینه های بسیار در نیمه های کار، سریال را متوقف کنند.