به گزارش پارس ، به نقل ازایسنا:

پرستویی در این یادداشت که آن را اختصاصا در اختیار خبرنگار سینمایی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) ، قرار داد آورده است:

« به نام آنکه اراده کرد و هستی پدید آمد.

سلام بر همه خانواده سینما منظورم از همه نه چپ است و نه راست، نه اصلاح طلب است و نه اصول گرا، نه این وری ها و نه آن وری ها، نه شورای عالی سینماست و نه اتحادیه و نه شورای صنفی بلکه همه خانواده نجیب و مظلوم و تاثیرگذار سینماست.

می دانم چند سالی است که از همه مکدریم و از همه دور افتادیم و حالمان خوب نیست و الان هم با دولت جدید که خود را دولت امید معرفی کرده نمی دانیم باور کنیم یا نه. چرا که در دولت گذشته به دلایلی که بر همگان روشن است بدجوری تیشه به ریشه خودمان زدیم، با حضورها و عدم حضورهایمان. »

پرستویی در ادامه آورده است: « حرف زیاد است که به حرمت سینما سکوت می کنم اما در حال حاضر تنها چیزی که باعث شد این چند سطر را بنویسم این بود که بگویم عزیزان، بزرگان اگر در چهره تک تک مردم نگاه کنیم در می یابیم با امیدواری که دولت یازدهم به مردم داده، شهر یا کشورمان رنگ دیگری به خود گرفته است و بنده حقیر هم به عنوان یک شهروند و کوچک ترین عضو جامعه فرهنگی و هنری حالم خوب است و به دولت یازدهم به خاطر امیدی که در چهره مردم نقش بسته، خیرمقدم و تبریک می گویم و امیدوارم که حرف هایشان با کمک خود مردم جامع عمل بپوشانند.

و اما نکته آخر و مهم تر برای خودمان یعنی خانواده سینما.

با حضور آقای جنتی وزیر محترم ارشاد و انتخاب شایسته رئیس سازمان سینمایی کشور یعنی جناب آقای دکتر حجت الله ایوبی بایستی بگویم اگر وحدتمان را حفظ کنیم، می رویم سینمای خوب و پرباری را داشته باشیم. بزرگان، در این دنیای مجازی به راحتی می توان آدم ها را شناخت. به خصوص آقای دکتر ایوبی را که از زمان ریاست رایزنی فرهنگی پاریس، معاون اجتماعی وزارت کشور، حضور در سازمان اکو و بنیاد فردوسی و احیا کردن مقبره شمس می توان فهمید که ایشان چقدر دغدغه فرهنگی داشته و دارند و خیلی هم بی اطلاع از سینما و هنر نیستند. »

پرستویی در بخش پایانی یادداشتش خطاب به اهالی سینما آورده است: « بنده کوچک ترین یک تقاضا از شما بزرگان عرصه هنر دارم که بیاییم اختلاف ها و کدورت ها را کنار بگذاریم و همه زیر یک چتر واحد جمع شده و با ایشان همراه شده و چراغ سینما را روشن نگاه داریم و تردید ندارم تمام آنهایی که به دنبال بهانه گیری و چوب لای چرخ گذاشتن هستند خود به خود کنار خواهند رفت. چرا که آقای دکتر ایوبی بدون همراه بودن ما هم آنقدر مدیر و مدبر هستند که به تنهایی مسیر را برای همه ما هموار نمایند.

با آرزوی سالی پربار برای سینمای ایران

وسلام»

پرویز پرستویی به تازگی مقابل دوربین فیلم « امروز» رضا میرکریمی رفته است.