به گزارش پارس به نقل از ایسنا، سردار اسماعیل احمدی مقدم در مراسم شامگاهی نیروهای نظامی و انتظامی خراسان شمالی در بجنورد با اشاره به اینکه ملت ایران در خرداد ماه حماسه ای دیگر خواهند آفرید، افزود: در انتخابات امسال مردم نیز با حضوری پرشور در پای صندوق های رأی حضور خواهند یافت.

وی تاکید کرد: خرداد ماه امسال در مقایسه با خرداد ماه سال های گذشته که انتخابات در آن برگزار شده است یکی از امن ترین خردادهای تاریخ خواهد بود.

ناجا له یا علیه هیچ نامزدی کار نخواهد کرد

احمدی مقدم تصریح کرد: نیروی انتظامی له یا علیه هیچ نامزدی کار نخواهد کرد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر دشمنان تمام توان خود را به کار گرفته اند تا مردم پای صندوق های رأی حضور پیدا نکنند و با صندوق های رأی قهر کنند، ادامه داد: این در حالیست که فتنه گران و دشمنان بی آبرو شده اند و خود آنها نیز به این باور رسیده اند که فعالیت های آنها به نتیجه ای نخواهد رسید.

احمدی مقدم خاطرنشان کرد: هیچ زمانی مانند اکنون، آنقدر رسانه های خارجی بی اعتبار نبوده است و حنای آنها دیگر رنگی ندارد.

وی اظهارکرد: اگر وحدت در بین اقشار مردم و حاکمیت وجود داشته باشد هیچ تهدید خارجی نمی تواند تاثیرگذار باشد.

فرمانده ناجا بیان کرد: امروز دشمنان در اغلب میادین درمانده هستند، اما باید مراقبت کرد و نیروی انتظامی همراه با دیگر نیروهای مسلح در صحنه خواهد بود و امنیت را در انتخابات فراهم خواهد کرد.

احمدی مقدم با اشاره به آزادسازی خرمشهر اظهارکرد: کسی تصور نمی کرد که خرمشهر به علت اینکه دو، سه سال از پیروزی انقلاب اسلامی گذشته بود آزاد شود و در حقیقت آزادسازی خرمشهر برگرداندن یک خاک اشغال شده نبود؛ بلکه تثبیت نظام جمهوری اسلامی ایران بود.