به گزارش پارس ، به نقل از مهر، سردار احمدرضا رادان شامگاه پنج شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده توسط نیروی انتظامی برای انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: به طور حتم با همکاری و همراهی مردم انتخاباتی امن برگزار خواهیم کرد.
وی بیان داشت: به مردم قول خواهیم داد که انتخاباتی امن و موفق برگزار شود.

جانشین فرمانده ناجا دربخش دیگری از سخنان خود به برگزاری یادواره شهدای خرمشهر در روستای صاحب الزمان خرم آباد بیان داشت: من در فرهنگ و افکار خودم چنین مکانهایی را به عنوان روستا، قریه و یا بخش نمی شناسم بلکه من این محل را به عنوان مکانی مقدس می شناسم.

سردار رادان با بیان اینکه در فرهنگ خودم اینگونه به این موضوع نگاه می کنم، تصریح کرد: اگر اینگونه به این مکانها نگاه کنیم جوانان نیز یاد خواهد گرفت که این مکانها، مکانی مقدس بوده و گناه و معصیت در آن به وجود نمی آید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به اجرای طرح" مکنا" توسط نیروی انتظامی اشاره کرد و گفت: تکریم مردم از وظایف اصلی نیروی انتظامی است و کلانتریها، پاسگاهها، پلیس راهور و… از جمله جاهایی است که مردم بیشتر به آنها مراجعه دارند که در این راستا طرح مدیریت کیفیت یا مکنا در دستور کار پلیس قرار گرفته است.

جانشین فرماندهی ناجا با بیان اینکه این طرح از سال گذشته در قالب چهار وضعیت در دستور کار پلیس قرار گرفت، افزود: خوشایند سازی محیط برای پرسنل و مردم به خصوص در کلانتری ها یکی از این مراحل بود تا احساس کسالت و خستگی در این محیط ها به وجود نیاید.

سردار رادان موضوع فرآیند سازی و اجرای ماموریت در کلانتری ها را یکی دیگر از مباحث موجود در طرح مکنا عنوان کرد افزود: در این راستا به دنبال این هستیم که مراجعه کنندگان به کلانتری ها، پاسگاهها و… احساس کنند که کار آنها با کیفیت و سرعت لازم انجام می گیرد.

وی همچنین استاندارد سازی رفتاری و کیفیت برخورد با مردم را یکی دیگر از این برنامه ها دانست و افزود: طرح مکنا یکی از طرحهای اساسی نیروی انتظامی محسوب می شود و امیدواریم در این طرح نیز مانند بخشهای دیگر شاهد خروجی مطلوبی باشیم.