به گزارش پارس ، جعفر گودرزی معاون اجرایی و مدیر روابط عمومی بیست وهفتمین جشنواره فیلم کودک در گفت وگو با  فارس در خصوص تکلیف نهایی میزبانی این جشنواره گفت: قرار بود هفته گذشته سفری به اصفهان داشته باشیم و مذاکره نهایی را با اقای سقائیان نژاد شهردار اصفهان مبنی بر میزبانی این شهر داشته باشیم که به علت فوت پدر سید احمد میرعلایی دبیر جشنواره و مدیرعامل فارابی این سفر به تعویق افتاد.

وی افزود: مسولان اصفهان اعلام کرده اند که این شهر در حالت آماده باش کامل برای ادامه میزبانی از جشنواره کودک است و هفته آینده در سفر به اصفهان و مذاکره با شهردار این شهر موضوع برگزاری و یا برگزار نشدن جشنواره در این شهر مشخص خواهد شد.

معاون اجرایی جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان در پاسخ به این سوال که در صورت عدم توافق با اصفهان گزینه بعدی میزبانی کدام شهر است گفت: طبق تاکید سیداحمد میرعلایی دبیر جشنواره کودک اگر با اصفهان به توافق نرسیم و مذاکرات با دیگر شهرها نیز به نتیجه نرسد، جشنواره قطعا در تهران برگزار خواهد شد.

گودرزی خاطرنشان کرد: هفته گذشته کار هیات انتخاب بخش بین الملل جشنواره به پایان رسید که آثار خوبی برای حضور در این بخش انتخاب شده اند، ضمن اینکه تا به امروز ۷ فیلم سینمایی نیز برای حضور در جشنواره به دبیرخانه ارسال شده اند.

مدیر روابط عمومی بیست وهفتمین جشنواره فیلم کودک در خاتمه اظهار داشت: پس از پایان ماه مبارک رمضان نشست خبری دبیر و مسولان اجرایی جشنواره برگزار خواهد شد و به تمامی سوالات در خصوص جشنواره کودک پاسخ خواهیم داد.