به گزارش پارس ، بابک محمدی کارگردان تئاتر درباره فعالیت های اخیرش به مهر گفت: ترجیح می دهم با شرایط فعلی فعالیتی در تئاتر نداشته باشم. در حال حاضر با آرش برهانی مشغول نگارش سریالی با نام" اردوی سواری تابستانی" هستیم که برای مرکز سیما فیلم تولید می شود. هدف از ساخت این مجموعه این است که بچه ها را از بازی های کامپیوتری دور کنیم تا با طبیعت و اسب سواری بیشتر آشنا شوند.

وی که سال گذشته نمایش" پدرخوانده ناپلی" را در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه برده بود با گلایه از پرداخت نشدن مطالباتش از جانب شهرداری تهران گفت: طبق توافقی که تماشاخانه ایرانشهر با شهرداری تهران برای کمک به گروه های تئاتری انجام داده بود قرار بر این شد که شهرداری تهران ۲۰ میلیون تومان بلیت نمایش" پدرخوانده ناپلی" را خریداری کند اما متاسفانه بعد از گذشت چندین ماه از پایان اجرای این نمایش هنوز هیچ مبلغی به ما پرداخت نشده است.

وی افزود: علاوه بر من نمایش های هادی مرزبان، منیژه محامدی، رضا ثروتی و افسانه ماهیان نیز شامل این توافق می شدند که هنوز پول آنها نیز پرداخت نشده است. قرار است برای حل این مشکل و رسانه ای شدن آن، کنفرانس خبری برگزار کنیم. البته هدف مجید سرسنگی مدیرعامل خانه هنرمندان از این توافق کمک به گروه های نمایشی بوده و در این زمینه هم پیگیر حل مشکلات ما هستند.

کارگردان" حرفه ای ها" عنوان کرد: حدود دو ماه قبل در یکی از شبکه های ایتالیایی درباره نمایش" پدرخوانده ناپلی" برنامه ای پخش شد که به معرفی این نمایش و اجرای آن اختصاص داشت. بر خلاف اینجا، کلا ایتالیایی ها همه چیز را مثبت ارزیابی می کنند.

در زمینه صحبت ها و گلایه های این کارگردان از مشکلات مالی با شهرداری تهران، نظرات عبادالله رمضانی مدیر کل فرهنگی شهرداری تهران را نیز جویا شدیم.

وی درباره توافق تماشاخانه ایرانشهر با شهرداری تهران مبنی بر خرید بخشی از بلیت آثاری که در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه می روند، به خبرنگار مهر توضیح داد: من در جریان توافق نامه ای که عنوان می کنید، نیستم. شاید مدیریت خانه هنرمندان و تماشاخانه ایرانشهر با دکتر ایازی معاون امور فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران در این زمینه که شهرداری تعدادی از بلیت های نمایش هایی که در ایرانشهر روی صحنه می روند برای کمک به گروه های نمایشی خریداری کند اما بنده در جریان این توافق نامه نیستم.

مدیر کل فرهنگی شهرداری تهران ادامه داد: اما معتقدم اگر بلیتی خریداری شده باید پولش پرداخت شود. بنابراین من در حال پیگیری هستم تا حقی از کسی ضایع نشود. اما چیزی که مشخص است ما در حوزه اجتماعی خریدی انجام ندادیم که الان پولش را از ما بخواهند. پس اگر قراری با کارگردان ها محترمی که کار اجرا کرده اند گذاشته شده مسئولش خود دوستان در ایرانشهر هستند. اگر ما بخواهیم کمکی بکنیم به مجموعه خانه هنرمندان کمک خواهیم کرد.

رمضانی متذکر شد: اما من به عنوان مدیر کل فرهنگی شهرداری تهران تلاش می کنم تا پول بلیت های خریده شده پرداخت شود علی رغم اینکه ما هیچ قراردادی با این دوستان نداشتیم. بابک محمدی یکی از کارگردان هایی که معتقد است شهرداری ۲۰ میلیون تومان بلیت نمایش وی را خریداری کرده است با من تماس گرفت و گفت نامه ای در این باره به شهردار تهران نوشته است. آن موقع بود که من از این قضیه مطلع شدم. رسیدگی به این نامه در دستور کار قرار گرفته است و انشالله حل خواهد شد.

مدیر کل فرهنگی شهرداری تهران در پایان تاکید کرد: چون دوستان کارگردان معتقدند به خاطر بلیت هایی که شهرداری از آنها خریده بخشی از سالن تئاتر را خالی نگه داشته اند و متضرر شده اند ما تلاش می کنیم تا مطالباتشان پرداخت شود البته باید در این زمینه مطالعه و تحقیق صورت گیرد. اگر دکتر ایازی توافقی در این زمینه کرده باشد ما مکلف هستیم که به این تفاهم عمل کنیم.