به گزارش پارس به نقل از تسنیم، میلاد فراهانی در مورد دیدار روز جمعه داماش مقابل پرسپولیس در هفته سیزدهم لیگ برتر اظهار داشت: پس از تعطیلی مسابقات لیگ تنها یکی دو روز استراحت داشتیم و پس از آن با تصمیم کادر فنی تمرینات خود را پیگیری کردیم. به همین دلیل برای دیدار مقابل پرسپولیس آماده هستیم و امیدوارم نتیجه خوبی مقابل این تیم کسب کنیم.

وی افزود: پرسپولیس همه بازی های خانگی خود را با پیروزی پشت سر گذاشته ولی نمی تواند داماش را شکست دهد. داماش بازیکنان جوان و خوبی دارد که انگیزه های زیادی برای دیدار مقابل پرسپولیس خواهند داشت.

دروازه بان داماش عنوان کرد: در همه دیدارها برای پیروزی به میدان می رویم و شک نکنید روز جمعه هم برای برد مقابل پرسپولیس بازی خواهیم کرد و به احتمال زیاد مقابل این تیم نتیجه می گیریم. این بازی برای داماش سخت است و برای تیم پرسپولیس هم سخت خواهد بود چون آنها از بازیکنان خوب و تماشاگران خود بهره می برند و در طرف دیگر هم داماش طرفداران خود را در ورزشگاه می بیند.

فراهانی در خصوص مشکلات مالی داماش تصریح کرد: مشکلات مالی همچنان وجود دارد. امیر عابدینی پیگیر مشکلات است ولی در حالی که قرار بود هفته به هفته به پول دهند، یک ماه است پولی دریافت نکرده ایم. شاید دلیل این مسئله بدهی هایی باشگاه است که سعی دارد این بدهی را تسویه کند چون پولی در باشگاه باقی نمانده که به بازیکنان بدهند.