به گزارش پارس به نقل از ایسنا، منصور ابراهیم زاده درباره وضعیت تیمش در هفته های پایانی لیگ برتر اظهار کرد: از نظر فنی باید بگویم که تلاش بازیکنان ما در این شرایط سخت قابل تقدیر است. آنها با وجود مشکلات بسیار با قدرت کارشان را انجام می دهند و تمرین می کنند. این تلاش بازیکنان به ما امید می دهد که در بازی های آینده موفق شویم.

سرمربی تیم فوتبال راه آهن همچنین درباره مشکلات مالی تیمش گفت: این مسائل در کار ما تاثیرگذار بوده به گونه ای که نتوانستیم در نیم فصل تیم را تقویت کنیم. همه تیم های لیگ برتری در تعطیلات نیم فصل خود را تقویت کردند به جز ما. قصد جذب چند بازیکن خارجی را هم داشتیم و حتی ویزای شان را هم قطعی کردیم اما به خاطر بی پولی نتوانستیم آنها را جذب کنیم.

وی درباره این که چرا لیگ برتر فوتبال ایران از بازیکنان جوان خالی شده و کمتر تیمی حاضر به استفاده از بازیکنان جوان است، گفت: دلایل این کار واضح است. تیم ها فقط به نتیجه فکر می کنند در حالی که اگر به جوانان بها بدهند در فصل های بعد می توانند از مزایای اقتصادی شان بهره ببرند.

ابراهیم زاده افزود: تیمی مثل فولاد از چند سال پیش به جوانانش میدان داد و حالا صدرنشین است و می تواند روی بعد اقتصادی آنها هم حساب باز کند.

سازمان لیگ حرفه ای فوتبال طرحی را در دست دارد که بر اساس آن تیم های لیگ برتری مجبور می شوند تنها از بازیکنان خارجی ای استفاده کنند که در ترکیب ثابت تیم باشند یا استفاده زیادی از آنها صورت گیرد.

ابراهیم زاده در این باره گفت: سازمان لیگ نمی تواند مربیان را مجبور کند که از یک یا چند بازیکن خاص در ترکیب ثابت استفاده کنند. نمی توان به مربی گفت که می تواند از چهار بازیکن خارجی در تیمش بهره ببرد به شرطی که آنها را در ترکیب تیم قرار دهد!

سرمربی راه آهن در پایان اظهار کرد: شرط گذاشتن برای باشگاه ها برای این که هنگام انتخاب مربیان خارجی برخی مسائل و استانداردها را رعایت کنند، اقدام خوبی است که سازمان لیگ می تواند آن را انجام دهد.