به گزارش پارس به نقل از بانک ورزش، هرچند در حال و روز کنونی ذوب آهن، شنیدن انتقادهای مختلف از مدیریت، کادرفنی و بازیکنان تیم اتفاق چندان عجیبی به نظر نمی رسد اما انتقادهایی که سید مهدی حسینی نسب، بازیکن سابق ذوب آهن نسبت به سعید آذری مطرح کرده و بی تفاوتی مدیرعامل نسبت به وضع تیم را به گونه ای شک برانگیز دانسته، از آن انتقادهایی است که به سادگی نمی توان از آن گذشت.

در این میان اما پاسخ سعید آذری به انتقاد او در نوع خود جالب است و مسائل پشت پرده ای را افشا می کند که دانستن آن ها بی شک برای فوتبال اصفهان لازم است. آذری گرچه در ابتدا اظهار می کند که حسینی نسب را نمی شناسد اما کمی بعد درباره علت اصلی این انتقادهایش به بانک ورزش می گوید: « اگر این آقای حسینی نسب همان حسینی نسبی است که چند سال برای ذوب آهن بازی کرده بود باید بگویم او پیش از این از من خواهش کرده بود که از او به عنوان مربی تیم استفاده کنم و ظاهراً چون من با خواسته اش موافقت نکردم این طور غرض ورزانه درباره مدیریت باشگاه انتقاد می کند. »


آذری در ادامه توضیحاتی که درباره این اتفاق داد، به این نکته تأکید می کند: « حسینی نسب باید بداند که خیلی از پیشکسوتان ذوب آهن از ایشان برای مربیگری در ذوب آهن محق تر بوده و هستند. او به عنوان یک بازیکن غیربومی برای ذوب آهن بازی کرد و بهترین پول را گرفت. به نوعی زندگی و دارایی اش را مدیون این باشگاه است. من نمی توانم کسی را که ۴ روز برای ذوب آهن بازی کرده را به عنوان مربی این تیم انتخاب کنم. »


مدیرعامل ذوب آهن تأکید می کند: « اگر انتقادی علمی باشد همیشه پذیرای آن خواهم بود اما این صحبت ها به نوعی مشکلات شخصی یک فرد است که مطرح شدنشان هم کمکی به تیم نمی کند. »