دکتر اقبال شاکری عضو شورای چهارم  در واکنش به ادعاهای فساد مدیریت سابق شهرداری تهران گفت: شهروندان تهرانی قضات بسیار خوبی در سنجش میزان مثبت با منفی بودن عملکرد شهردار پیشین وشهردار جدید هستند از این رو هر گونه اتهام پراکنی مبنی بر فساد شهرداری مبین سرپوش گذاشتن وفرار از خدمت گذاری به مرم است. قطعا مردم در 6 ماه گذشته متوجه تفاوت عملکرد مدیران شده اند, بنابراین بهتر است آقای نجفی به این نکته توجه کند که تاکید کردن بر فسادی که محرز نیست ودستگاه قضایی آن را تایید نکرده یا مداومت بر انتقاد از عملکرد مدیریت سابق شهر تهران راه را برای خدمت کردن ایشان به شهر وشهروندان می بندد.

وی خطاب به مدیریت شهری واعضای شورای شهر اظهار داشت: بدیهی است تا زمانی که شهردار تهران واعضای شورای شهر مدیران ونمایندگان سابق شورای شهر را مورد انتقاد قرار دهند از موضوع مهم خدمت گزاری به مردم دور ودورتر می شوند؛ بهتر است دوستان شهرداری وشورای شهر به جای زیر سوال بردن خدمات مشهود! از خودشان وفعالیت های انجام شده و برنامه آیند ه اشان بگویند! بهتر است آقایان سرنوشت مردم شهر را درگیر معارضات سیاسی و هجمه های جناحی نکنند,امیدواریم دوستان شهرداری وشورای شهر به صورت منصفانه نگاهی به ایستگاه های مترویی که درمدیریت سابق به بهره برداری رسید داشته باشند وآمار اتوبوسهای بازسازی شده وناوگان های جدید اضافه شده داشته باشند! افزایش تعداد واگن های مترو نحوه خدمات شهری، نظافت شهری، مدیریت پسماند ؛ فضای سبز و بسیاری از مسائل اجتماعی و فرهنگی از دستاوردهای مهمی است که مدیریت شهری ارائه داده شده است.

وی در پایان با بیان اینکه تاریخ مصرف انتقادات واتهامات به پایان می رسد اظهار داشت: بهتر است آقای دکتر نجفی به جای اتهام زنی، نقد واعتراض و افشای فساد آماری از آنچه تا کنون برای مردم ارائه داده اند را اطلاع رسانی کنند تا مردم به صورت دقیق تر در جریان خدمات مدیریت جدید قرار بگیرند! اینکه دائم دیگران را  محکوم کنیم بردن نیست بلکه تاریخ مصرف انتقاد واتهام به زودی تمام می شود بنابراین به نظر بنده بهترین کار ارائه خدمات انجام شده ودر معرض قضاوت گذاشتن مردم است.