آرزو افشار یکی از بازیگران خوب ایرانی است. منبع این تصویر اینستاگرام آرزو افشار است. آرزو افشار هم اکنون در سینما ایران فعالیت می‌کند. در ادامه تصویری جدید از آرزو افشار را ملاحظه می‌کنید.

آرزو افشار

 بیوگرافی آرزو افشار

آرزو افشار بازیگر سینما و تلویزیون در 29 مرداد 1357 در تهران متولد شده است. او دارای مدرک کارشناسی بازیگری و فوق لیسانس کارگردانی از دانشکده هنر و معماری دانشگاه مدرس است او ضمن تحصیل در دانشگاه در چند آموزشگاه معتبر زیر نظر اساتید خوب  با بازیگری و کارگردانی آشنا شده است.

خانم بازیگری که استاد دانشگاه است+عکس

ازدواج و زندگی شخصی آرزو افشار

آرزو افشار مجرد است و هنوز ازدواج نکرده است. آرزو افشار به دلیل اینکه از قانون زنان مجرد برای سرپرستی طفل استفاده کرده است تا تصویب شدن قانون جدید در این رابطه اجازه ازدواج نخواهد داشت.

بازیگر «آوای باران» در کنار دختر خوانده‌اش

ماجرای سرپرستی پارمیدا

خانم آرزو افشار یک روز برای جشن تولد در شیرخوارگاه آمنه حضور پیدا می‌کنند در آنجا دختر بچه ای را می بیند که شبیه به کودکی های خودش می باشد و این موضوع باعث می‌شود که مرتب به آنجا سر بزنند و با کودکان علی‌الخصوص پارمیدا دیدار داشته باشد پس از چندی تصمیم می‌گیرد که سرپرستی این کودک را به عهده بگیرد اما با دوندگی های بسیار و مخالفت‌هایی روبرو می‌شود که علت آن نیز مجرد بودن او بوده است اما پس از مدتی موفق می شود که سرپرستی این کودک را به عهده بگیرد

جشن تولد دخترخوانده خانم بازیگر+عکس