به گزارش پارس نیوز، 

در این مطلب می خوانید

چاق شدن صورت یکی از مشکلات افراد لاغر است و گاهی حتی از جمله مشکلا ت افراد چاقی است که صورتی لاغر دارند در این مقاله بهخوراکی های ارزانی که به چاق شدن صورت کمک می کنند می پردازیم.

هر شب سالاد کاهو و جوانه گندم بخورید

در وعده های غذایی به ویژه وعده شام سالاد کاهو و جوانه گندم بگنجانید و تاثیر آن را بر افزایش نشاط و شادابی صورت و پر شدن و چاق به نظر رسیدن آن ببینید .

جوانه گندم با داشتن ویتامین E و ویتامین های B تاثیر زیادی در آبرسانی و افزایش آب میان بافتی دارد.

همچنین می توانید پودر تهیه شده از جوانه گندم را با ماست ترکیب کنید و بعد از خوردن یک وعده غذایی 2 قاشق از آن را بخورید.اگر می خواهید تنها صورت تان چاق شود به خوردن حداکثر 2 قاشق جوانه گندم و ماست بعد از یک وعده غذایی اکتفا کنید زیرا خوردن بیش از حد آن موجب چاقی می شود.

آجیل های موثر در چاقی صورت

مصرف مغزهای روغنی یکی از بهترین روش ها برای پرتر به نظر رسیدن عضلات صورت است.گنجاندن حب 4 مغز به برنامه و رژیم غذایی یکی از روش های بی عارضه و طبیعی برای پر کردن صورت است. برای تهیه این حب نیاز به مغز پسته، بادام، فندق و خرما دارید.

نوشیدن آب و چاقی صورت

نوشیدن آب در طول روز است اثر معجزه گری که آب روی پوست و چاقی صورت دارد ، به ویژه در شرایطی که مشغول تمرینات ورزشی و بدنسازی هستید. مردان و زنانی که به طورمنظم ورزش می کنند با لاغری صورت مواجه می شوند و بعد از مدتی احساس می کنند که زیبایی اولیه صورت شان از بین رفته است.

نوشیدن مقدار مناسب آب به این افراد کمک می کند آب میان بافتی سلول های صورت تامین شود و به این ترتیب به چاق تر شدن صورت و پرحجم شدن عضلات آن کمک کند.

چاقی صورت با سیب

سیب حاوی مواد مغذی و ویتامین های زیادی است و برای سلامت پوست مفید می باشد، پس خوردن سیب و استفاده از آن بعنوان ماسک معجزه می نماید. این میوه حاوی آنتی اکسیدان، ویتامین آ، ویتامین ب، ویتامین سی و همه موادیکه برای پیشگیری از آسیب دیدن پوست لازم است می باشد. همچنین سیب حاوی کلاژن و الاستین بوده که  پوست شما را نرم و چاق نگه می دارند.

    سیب های قرمز و سیب های زرد و قرمز یکی از بهترین گزینه های می باشند.

    سیب را تکه تکه کرده و با استفاده از مخلوط کن سیب ها را له و نرم نمایید. سیب له شده را برروی پوست گذاشته و برای ۱۵ تا ۳۰ دقیقه بگذارید باقی بماند.

    یکی دیگر از راههای استفاده از خواص بی نظیر سیب، نوشیدنی ویژه ای است که از سیب تهیه می شود. سه قاچ سیب را با سه تکه هویج و ۱۲۵ میلی گرم آب لیمو مخلوط نمایید. این محلول را تا زمانیکه کاملا مخلوط شود، هم بزنید. این نوشیدنی را هرروز صبح مصرف کرده تا نتیجه آن را احساس نمایید.

آلوئه ورا و تاثیر آن بر چاقی گونه ها

ژل تهیه شده از آلوئه ورا را برروی گونه خود گذاشته و سپس به آرامی و بصورت دوارنی آن را مالش دهید. اینکار را ۳۰ تا ۶۰ دقیقه قبل از حمام انجام داده و روزانه آنرا تکرار نمایید. همچنین می توانید روزانه ۲۵۰ میلی گرم آب آلوئه ورا مصرف نمایید.

 برای صورتتان از عسل استفاده نمایید

عسل به چندین شکل مختلف به صورت شما کمک می نماید. زمانیکه بشکل موضعی استفاده شود، رطوبت را برای پوست جذب و حفظ می نماید. در نتیجه پوست سالم تر و شاداب تر به نظر می رسد. زمانیکه به شکل موضعی استفاده می شود، آنتی اکسیدان های درون عسل پوست را در برابر باکتری و ملتهب کننده حفظ می نماید. توصیه می شود انواع اورگانیک و طبیعی عسل را تهیه کرده و روزی ۱۵ میلی گرم (۱ قاشق چایخوری) استفاده نمایید.

معجزه چاقی صورت

چاق شدن صورت و پر کردن گونه‌ها هر چهره‌ای را جوان‌تر و جذاب‌تر نشان می‌دهد. در حالی که گونه‌های آویزان و به اصطلاح لپ‌های شل و افتاده، نشان دهنده‌ی پیری و وضعیت بد سلامت بدن هستند.
روش‌های مختلفی برای پُر کردن صورت و برجسته کردن گونه‌ها مانند تزریق چربی یا ژل فیلر volume وجود دارد، اما با روش‌های طبیعی هم می‌توان گونه‌های پُر و برجسته داشت.
 
چاق شدن صورت در یک هفته - ویرگول

برای پر شدن صورت چه چیزی بخوریم ؟

در این مقاله معجزه چاقی صورت صورت را باهم بررسی می‌کنیم. بهترین راه برای چاق کردن صورت، خوردن مواد غذایی مقوی و ورزش است.

چاق شدن صورت با ترفند‌های جادویی

ورزش از چاق کننده های ارزان و کاربردی

ورزش صورت که به آن یوگای صورت نیز گفته می‌شود به عضلات صورت فرم می‌دهد و چهره را جوان‌تر می‌کند. در تحقیقی که سال ۲۰۱۸ انجام شد، تعدادی از افراد به مدت ۸ هفته روزانه ۳۰ دقیقه ورزش صورت انجام دادند که در نتیجه‌ی آن صورت پرتر و چهره جوان‌تری داشتند.

چند نمونه از تمرین‌های یوگای صورت

  • در حالی که لب‌ها را روی هم نگه داشته‌اید لبخند بزنید و عضلات گونه را بالا ببرید. سپس انگشت‌های هر دو دست را در دو طرف دهان قرار بدهید و با کشیدن انگشت‌ها به سمت بالا گونه را بالا ببرید. این حالت را به مدت ۲۰ ثانیه نگه دارید.
  • دهان را ببندید و لپ‌ها را تا جایی که ممکن است از هوا پُر کنید، ۴۵ ثانیه نگه دارید و به آرامی خالی کنید.
  • دهان را به شکل (O) باز کنید به طوری که لب‌ها روی دندان‌ها قرار بگیرد. حالا لبخند بزنید. سپس انگشت‌ها را روی گونه‌ها بگذارید و به مدت ۳۰ ثانیه گونه‌ها را بالا و پایین ببرید.

چاقی صورت و برجسته شدن گونه با ورزش، رژیم، درمان خانگی و ماسک – کلوپ لاغرها|لاغری و تناسب اندام

معجزه چاقی صورت با ماساژ دادن گونه‌ها

در پاسخ به سوال برخی که میپرسند چه چیزی باعث چاقی صورت میشود ما ماساژ را پیشنهاد میکنیم:

  • گونه‌های خود را ماساژ دهید تا پوست شما برجسته و روشن شود. هنگام ماساژ دادن صورت‌، نوک انگشتان خود را با حرکات نرم و دورانی در اطراف گونه بچرخانید. مطمئن شوید که پوست را به سمت بالا و خارج حرکت می‌دهید. از فشار دادن آن به پایین خودداری کنید، زیرا ممکن است افتادگی را بیشتر تحریک کند. روی استخوان‌های گونه، حفره‌های گونه و ناحیه‌ی نزدیک سوراخ بینی و همچنین پایین گونه‌ها در نزدیکی خط فک خود تمرکز کنید.
  • گونه‌های خود را به آرامی فشار دهید تا به طور طبیعی قرمز شود. با انگشت شست و اشاره قسمت گوشتی گونه‌های‌تان را به آرامی فشار دهید. به آرامی اما سریع کار کنید، هر گونه را حدود ۱۰ بار فشار دهید. این فشار، خون بیشتری را به گونه‌های‌تان می‌کشد تا قرمزی طبیعی به پوست شما ببخشد.

ماساژ  صورت با استفاده از روغن ها

ماساژ گونه‌ و پوست با برخی از روغن‌ها، باعث مرطوب و سالم نگه داشتن آن می‌شود و گونه‌ها را نیز پُرتر نشان می‌دهد. روغن‌ها دارای خواص متفاوتی هستند مثلا:
  • روغن بادام: دارای خاصیت نرم کننده و اسکلروزانت است و رنگ پوست را بهبود می‌دهد.
  • روغن آووکادو: برای پوست‌های خشک مفید است.
  • روغن نارگیل: پوست را از اشعه‌های خورشید در امان نگه می‌دارد.
  • روغن درخت قلم: این روغن دارای خواص آنتی‌اکسیدانی و ضد التهابی می‌باشد زیرا دارای درصد بالایی از تری‌ترپن‌ها، توکوفرول، فنل‌ها و استرول‌هاست.

۲ فنجان روغن را با یک و نیم فنجان شکر دانه ریز مخلوط و بعد از استحمام استفاده کنید. خمیر را به مدت ۵ دقیقه روی گونه‌ها ماساژ دهید. بگذارید ۱۰ دقیقه بیشتر بماند و سپس به آرامی با آب گرم بشویید این یک معجزه چاقی صورت است.

برای چاق شدن صورت از چینی ها کمک بگیرید

برخی به دنیال روش های سریع برای پر شدن صورت خود هستند و ازما میپرسند چه چیزی برای چاقی صورت خوبه ؟ ما برای این دسته از افراد طب سوزنی را پیشنهاد میکنیم.

اگر می خواهید از روشی خیلی سریع برای پر شدن صورت تان استفاده کنید، پیشنهاد می کنیم با یک متخصص طب سوزنی مشورت کنید. درمانگران طب سوزنی، از سوزن های ظریف طب سوزنی برای بهتر شدن جریان گردش خون صورت و تولید کلاژن بیشتر استفاده می کنند، این روش با افزایش خونرسانی به صورت به افزایش و تولید کلاژن پوست نیز کمک می کند و به تقویت عضلات صورت و خوش فرم شدن این عضلات می پردازد. با کمک طب سوزنی در مدتی کوتاه و کمتر از یک ماه می توانید صورت پر و زیبایی داشته باشید.

خواب کافی و عادت بد

برای پر شدن صورت برخی دنبال روش های خارق العاده هستند و دائم میپرسند چه چیزی صورت را چاق میکند ؟ ما به شما در ابتدا پیشنهاد میکنیم خواب خود را تنظیم کنید.خواب کافی معجزه چاقی صورت است.

برای داشتن صورت چاق، خواب کافی داشته باشید. عادت های بد در سبک زندگی امروز،  تاثیر زیادی در لاغری صورت دارد. مثل کم خوابیدن. برای موثر کردن  هر دارو و تجویزی، باید سبک زندگی خود را اصلاح کرد.

چه غذاهایی باعث چاقی صورت میشود ؟

به غیر از ماسک‌های صورت در غذای روزمره خود گزینه‌های غذایی سالم را بگنجانید. رژیم‌های فاقد چربی، پروتئین و مواد مغذی ضروری باعث می‌شود پوست شما شل شود. از این رو برای داشتن گونه‌های نرم و برجسته به یک رژیم غذایی متعادل نیاز دارید. غذاهایی مانند سیب، هویج، جو دوسر‌، عسل‌، شیر‌، آجیل و چربی‌های سالم مانند شکلات تلخ‌، تخم مرغ و آووکادو را در برنامه روزانه خود بگنجانید تا بدون افزایش وزن، گونه‌های برجسته و پری داشته باشید.

برای چاقی صورت چه بخوریم ؟

پاسخ ما به شما این است : میوه ها و سبزیجات

میوه ها و سبزیجات سرشار از فیبر بوده و باعث آبرسانی بهتر به سلول های پوستی صورت می شود همچنین با خوردن میوه ها شما احساس سیری می کنید و کمتر سراغ تنقلات و مواد غذایی خشک مانند انواع فست فودها می روید.

هویج یکی از بهترین میوه ها ی کم کالری و آبرسان است که می توانید در طول روز آن را در میان وعده های غذایی تان مصرف کنید. این روند را تا یک هفته ادامه دهید تا بتوانید از این روش برای آبرسانی بهتر به سلول های پوستی صورت تان بهره بگیرید.

برای تپل شدن صورت چه چیزی بخوریم ؟

برای داشتن گونه هایی پر آلوئه‌ورا را در سبد غذایی خود قرار دهید.

آلوئه ورا حاوی آنتی‌اکسیدان، ویتامین E و C است. به همین دلیل افراد زیادی اعتقاد دارند که مصرف آلوئه ورا، تاثیر ضد پیری برای صورت دارد. در یک تحقیق، زنانی که به مدت ۹۰ روز، ۱ قاشق چای‌خوری ژل آلوئه ورا مصرف می‌کردند، قابلیت ارتجاعی پوست بهتری نسبت به دیگران داشتند. البته این روش ممکن است گونه‌ها را پُر نکند. مهم‌تر اینکه برخی به آلوئه ورا حساسیت دارند و پوست‌شان خراب می‌شود.
خواص آلوئه ورا و نحوه صحیح مصرف آن

برای چاق شدن صورت چه چیزی بخوریم ؟

آووکادو میوه ای پر خاصیت برای پر کردن گونه ها

آووکادو از دیگر میوه‌های سالمی است که معجزه چاقی صورت است. آووکادو حاوی مقدار زیادی کالری، چربی و فیبر، مواد معدنی و ویتامین‌ نیز هست. می‌توانید آووکادو را به ساندویچ‌ یا املت‌های خود اضافه کنید.

سیب از خوراکی های چاق کننده صورت

سیب به علت دارا بودن آنتی اکسیدان و ویتامین‌های B وC و A برای جلوگیری از آسیب‌های پوستی، گزینه‌ی مناسبی است. کلاژن، الاستین و آنتی‌اکسیدان موجود در سیب، پوست را نرم و پُرتر نشان می‌دهد و موجب جوان‌سازی آن می‌شود. یکی از روش‌های استفاده از سیب برای پُر کردن گونه‌ها، تهیه ماسک سیب است. یک عدد سیب را رنده کنید و روی پوست ماساژ دهید و بعد از ۲۰ دقیقه، صورت را با آب بشویید.

 عسل یک خوراکی مفید برای چاقی صورت

عسل به دلیل خاصیت آنتی‌ باکتریایی و آبرسانی، به جوان‌سازی صورت و گونه‌ها کمک می‌کند. عسل و میوه پاپایا را به نسبت مساوی با هم ترکیب کنید و روی گونه‌ها بمالید. سپس بعد از گذشت ۱۰ دقیقه با آب شست و شو دهید. برخی از افراد معتقدند که مصرف روزانه ۹ الی ۱۰ قاشق غذاخوری عسل به علت دارا بودن آنتی اکسیدان برای پوست مفید است.

برای پر شدن صورت چه بخوریم ؟

پاسخ ما به شما این است :شیر بنوشید

برای پاکسازی و آبرسانی پوست از شیر استفاده کنید؛ چرا که به علت داشتن آب، مواد مغذی، چربی و پروتئین برای سلامت پوست بسیار مفید است. برخی پیشنهاد می‎دهند برای داشتن پوست سالم باید روزانه ۳ لیوان شیر بنوشید. موادغذایی موجود در شیر عبارتند از: آمینو اسید کلسیم ویتامین B12 پروتئین ویتامین A و D

آجیل برای چاقی صورت

طرفداران تخمه و آجیل معتقدند که چربی‌های سالم آجیل‌ برای پوست مفید هستند. آجیل‌ها و مغزها حاوی ویتامین‌، پروتئین‌ و آنتی اکسیدان‌هایی هستند که به چاقی صورت و پر شدن گونه‌ها کمک می‌کنند. خوردن آجیل یکی از بهترین راه‌ها برای چاق کردن صورت است، اما باید توجه کنید که از نوع خام و بدون نمک آن استفاده کنید تا وزن‌تان بالا نرود.

پر کردن گونه‌‌ها با شیرینی و کربوهیدرات اگر می‌خواهید گونه‌های پر داشته باشید، باید مصرف کربوهیدرات‌ها را افزایش دهید. این مواد، کالری و انرژی بدن را تأمین می‌کنند. یک شیرینی کوچک حدود ۱۸۰ کالری دارد در حالی که اندازه بزرگتر آن می‌تواند حاوی ۳۰۰ کالری باشد. اما مراقب باشید؛ چرا که مصرف مداوم آن باعث افزایش وزن می‌شود. پس باید حواستان باشد در مصرف شیرینی‌جات زیاده‌روی نکنید. برای نتایج موثرتر می‌توانید نان شیرینی را با میوه و انواع کره مانند کره‌ی مغزیجات یا بادام هندی بخورید.

آجیل های چاق کننده صورت

مصرف مغزهای روغنی یکی از بهترین روش ها برای پرتر به نظر رسیدن عضلات صورت است. گنجاندن حب 4 مغز به برنامه و رژیم غذایی یکی از روش های بی عارضه و طبیعی برای پر کردن صورت است. برای تهیه این حب نیاز به مغز پسته، بادام، فندق و خرما دارید.

روش تهیه حب چهار مغز برای چاقی صورت

4 عدد از هر یک از این مغز ها (پسته، بادام، فندق ) را با 2 عدد خرما ترکیب کنید و آنها را به صورت خمیری نرم درآورید، به جای استفاده از خرما از شیره خرما نیز می توانید استفاده کنید.

از این خمیر حب های کوچک و گرد تهیه کنید و در طول روز5 تا 10 عدد از این حب ها را بخورید.

چه چیزی بخوریم تا صورتمان تپل شود ؟

بادام و چاقی صورت

بادام کوهی، بادام زمینی، پسته، بادام هندی و انواع حبوبات دارای پروتئین می‌باشند که باعث چاقی صورت میشوند.

شیرینی و کربوهیدرات از مواد غذایی چاق کننده صورت

اگر می‌خواهید گونه‌های پر داشته باشید، باید مصرف کربوهیدرات‌ها را افزایش دهید. این مواد، کالری و انرژی بدن را تأمین می‌کنند. یک شیرینی کوچک حدود ۱۸۰ کالری دارد در حالی که اندازه بزرگتر آن می‌تواند حاوی ۳۰۰ کالری باشد. اما مراقب باشید؛ چرا که مصرف مداوم آن باعث افزایش وزن می‌شود. پس باید حواستان باشد در مصرف شیرینی‌جات زیاده‌روی نکنید. برای نتایج موثرتر می‌توانید نان شیرینی را با میوه و انواع کره مانند کره‌ی مغزیجات یا بادام هندی بخورید.

اسموتی‌های پروتئینی از مواد چاق کننده صورت

قرار دادن نوشیدنی پروتئینی در برنامه غذایی به صورت مرتب و منظم راهی سالم برای ایجاد چربی در صورت است. می‌توانید مکمل‌های پروتئین را خودتان تهیه کنید. مکمل‌های پروتئینی حدود ۶۰۰ کالری دارند و موجب افزایش وزن نیز می‌شوند.

اسموتی‌هایی که بیرون می‌فروشند را فراموش کنید. این نوشیدنی‌ها سرشار از شکر و طعم‌دهنده مصنوعی هستند، بدون آن که ارزش غذایی بالایی داشته باشند. به سادگی می‌توانید یک اسموتی پروتئین خوشمزه را در خانه درست کنید.

طرز تهیه اسموتی برای چاقی (آموزش 7 اسموتی چاق کننده) - مینویسم

برای چاقی صورت چی خوبه بخوریم ؟

این اسموتی‌ها را می‌توانید با دو فنجان شیر (یا شیر سویا و بادام) درست کنید.

یک عدد موز، یک پیمانه پودر طعم‌دار پروتئین وی، یک قاشق کره بادام زمینی.

یک فنجان توت‌فرنگی (یا شاه توت، گیلاس و…)، یخ، یک فنجان ماست یونانی، یک پیمانه پروتئین وی با طعم دلخواه خود.

نیم لیتر شیر، یک پیمانه پروتئین وی، یک قاشق کره بادام‌زمینی و یک آواکادوی پوست کنده.

یک عدد سیب خرد شده، یک پیمانه ماست یونانی، یک پیمانه پروتئین وی و کارامل بدون شکر (یا هر چیز دیگری برای ایجاد طعم)

یک فنجان اسفناج، یک آواکادو خرد شده، یک موز، یک فنجان آناناس تازه، یک پیمانه پروتئین وی.

می‌توانید هر روز یکی از این مواد را به همراه دو فنجان شیر در مخلوط کن بریزید. هر اسموتی حدود 400 تا 600 کالری دارد. اما نکته اصلی اینجا است که در این اسموتی‌ها، پروتئین بالا، مواد معدنی و ویتامین در کنار چربی‌های سالم به بدن شما می‌رسد.

احتمالا متوجه شده‌اید که از ترکیب چه موادی می‌توانید به یک اسموتی سالم برسید که طعمی فوق‌العاده را بدون شکر برایتان فراهم کند.

چ چیزی باعث چاقی صورت میشود ؟

نان تمام غله کمکی در کنار غذاهای چاق کننده

نان تمام غله منبع خوبی برای کربوهیدرات هستند که به افزایش وزن شما کمک می‌کنند.

بسیاری از غذاهای پرکالری و باکیفیت را می‌شود با نان تمام غله مصرف کرد. مثلا تخم‌مرغ، مرغ و گوشت یا پنیر را می‌توانید با این نان‌های مغذی مصرف کنید.

اما یک نکته خیلی مهم است. بسیاری از نان‌های تمام غله کارخانه‌ای شکر افزوده و کره گیاهی دارند، در نتیجه سالم نیستند. بهتر است این نان‌ها را از یک نانوایی بخرید

لیست غذاهای چاق کننده صورت

ماکارونی از غذاهای چاق کننده صورت

ماکارونی و پاستا سرشار از کربوهیدرات هستند و از غذا های چاق کننده صورت هستند و در صورت مصرف منظم می‌توانند صورت شما را پر و چاق کنند. یک فنجان ماکارونی پخته شده حاوی ۲۰۰ کالری است. می‌توانید ماکارونی را با پنیر بپزید و کالری بیشتری به بدن‌تان برسانید.

رمز و راز پخت ماکارونی مجلسی که مزه آن را بی نظیر می کند

میوه‌ی خشک از خوراکی های چاقی صورت

اگر می‌خواهید در مدت زمان کوتاهی صورت پری داشته باشید، خوردن میوه خشک راه‌حل بسیار خوبی است. میوه‌های خشک در مقایسه با میوه‌های تازه حجم زیادی دارند. با مصرف میوه‌های خشک می‌توانید مقدار زیادی کالری دریافت کنید و این باعث پر و چاق شدن چهره شما می‌شود.

پنیر جواب سوال برای چاقی صورت چه بخوریم ؟

پنیر برای قرن‌ها به عنوان یک ماده غذایی محبوب شناخته می‌شود.

بیشتر کالری پنیر از چربی می‌آید و هضم و جذب چربی خودش محتاج کالری بالا نیست. پنیر پروتئین زیادی هم دارد.

از سوی دیگر وقتی غذای خود را انتخاب کردید، افزودن پنیری باکیفیت به این غذا باعث می‌شود کالری بالا برود.

چه غذایی برای چاقی صورت خوبه ؟

برنج از مواد غذایی مفید برای چاقی صورت

پخت برنج راحت است و در عین حال کالری زیادی دارد. برنج به افزایش وزن و پر کردن و چاق شدن صورت کمک بسیاری می‌کند. یک فنجان برنج حدود ۱۹۰ کالری به بدن می‌رساند. خوردن برنج با سایر وعده‌های غذایی پروتئینی یک روش مطمئن برای افزایش وزن و پر شدن گونه‌ها است.

چه بخوریم که صورتمان تپل شود ؟

گوشت قرمز یک غذای چاق کننده صورت

گوشت قرمز یکی از بهترین غذاها در ساخت و تقویت عضلات بدن است. گوشت، کالری زیادی دارد و به افزایش وزن و چاق شدن صورت کمک می‌کند. اگر قصد افزایش وزن ندارید در مصرف گوشت احتیاط کنید.

سیب زمینی از خوراکی هایی که صورت را چاق میکند

یکی از راه‌های چاق شدن صورت در طب سنتی استفاده از سیب زمینی است. سالهای سال است که سیب زمینی بعنوان یک زیباکننده شناخته میشود اگر از خواص سیب زمینی برای چاق شدن صورت، درمان چین و چروک ها، از بین بردن سفیدی مو و از بین بردن خشکی پوست استفاده میشود .

چاق شدن سریع صورت با سیب زمینی به دو شیوه حاصل میشود که شما میتوانید یا روزانه ۲ لیوان آب سیب زمینی بخورید یا این که یک قاشق آب سیب زمینی را بصورت ماسک روی صورت خویش قرار داده و ماساژ دهید.

آب سیب زمینی مملو از ویتامین سی است که سبب آب رسانی پوست و چاقی صورت میشود .

همچنین سیب زمینی تازه دارای مقدار زیادی آنتی اکسیدان از جمله پلی فنولز طبیعی است که جلوی عفونت سلول های پوست را می گیرد.

چه چیزی برای چاقی صورت بخوریم ؟

هر روز یک بشقاب پر سیب زمینی سرخ کرده میل کنین البته با سس اما نه سس زیاد بیشتر سیب زمینیش اثر داره مطمئن باشید زود جواب میگیرید.

همونطور که در بالا اشاره شد سیب زمینی سرخ کرده یا حتی سیب زمینی حالت آب پز که درونش پخته بشه هم فقط برای صورت خوبه ولی ماکارونی و ساندویچ باعث چاق شدن کل اعضای بدن میشوند .مواد نشاسته دار هم خوب هست .

نوشیدن آب معجزه چاقی صورت

نوشیدن آب در طول روز اثر معجزه گری روی پوست و چاقی صورت دارد، به ویژه در شرایطی که مشغول تمرینات ورزشی و بدنسازی هستید. مردان و زنانی که به طورمنظم ورزش می کنند با لاغری صورت مواجه می شوند و بعد از مدتی احساس می کنند که زیبایی اولیه صورت شان از بین رفته است.

نوشیدن مقدار مناسب آب به این افراد کمک می کند آب میان بافتی سلول های صورت تامین شود و به این ترتیب به چاق تر شدن صورت و پرحجم شدن عضلات آن کمک کند.

برای چاق شدن صورت چه چیزی بخوریم ؟

آب هویج برای چاقی صورت

برای چاق شدن صورت می توانید آب هویج را در وعده صبحانه مصرف کنیدهویج معجزه چاقی صورت است.

همچنین می توانید هویج خام و یا آب هویج را به صورت میان وعده مصرف کنید که باعث افزایش آبرسانی به پوست شما می شود و در نهایت باعث چاقی صورت شما می شود.

شنبلیله، جواب سوال چه چیزهایی صورت را چاق میکند ؟

یکی از موادی که می توان در رژیم برای چاقی صورت می توان از آن استفاده کرد، شنبلیله است. با شنبلیله می توانید گونه های خود را توپر و برجسته کنید زیرا شبلیله حاوی مقادیر زیادی ویتامین و آنتی اکسیدان می باشد که طراوت و شادابی را برای فرد با صورت شل و از قیافه افتاده به ارمغان می آورد.

چه چیزی صورت را چاق میکند ؟

چاقی تضمینی صورت با شیر خشک

چاق شدن صورت با شیر خشک را امتحان کنید این یک معجزه چاقی صورت است.به دلیل آن که اقسام ویتامین های موجود در شیر خشک و ماده های مقوی مؤثر در آن تأثیر بالایی در حجیم کردن و چاقی صورت دارد.

علاوه بر استفاده روزانه آن، شما میتوانید با پودرشیر، ماسک تهیه نموده و به پوست صورت خویش بزنید تا شاهد نتیجه قابل توجه آن باشید. شیوه های چاق شدن صورت با شیر خشک مختلف است.

یکی از روش های چاق شدن صورت با شیر خشک، استفاده از ماسک شیر خشک بسیار ساده بوده و شما میتوانید برای نتیجه بهتر، شیر خشک را با روغن ها و گیاهان دارویی دیگر مخلوط نموده و استفاده کنید.

شما میتوانید روغن زیتون، شکر و پودر شیر را مخلوط کنید و این مخلوط را روی صورت خویش قرار دهید. بعد از نیم ساعت صورت خویش را به آرامی شست و شو دهید تا کاملاً شسته و تمیز شود.

نتیجه کار کاملاً معلوم است. این ماسک علاوه بر چاق کردن صورت شما، نوعی لایه بردار طبیعی پوست هم به شمار میرود .

در صورتی که شما از آن گروه افرادی هستید که بجای محصولات شیمیایی از گیاهان و شیوه های خانگی استفاده می کنید، بهتر است از این ماسک های طبیعی غافل نشوید. شیر خشک یکی از این گزینه ها است و چاق شدن صورت با شیر خشک سریعتر است.

چه خوراکی هایی باعث چاقی صورت میشود ؟

گردو برای چاقی صورت

  • ترکیب گردو و خرما معجزه چاقی صورت

اولین روش پودر کردن مغز گردو و ترکیب آن با خرما است. در این روش هر عدد گردو را با یک عدد خرما ترکیب کرده و به صورت خمیری نرم درآورید . به جای خرما می‌توانید از شیره خرما نیز استفاده کنید .  از خمیر به دست آمده حب هایی به اندازه یک قرص تهیه کنید و در یخچال قرار دهید‌ . در طول روز ۵ تا ۱۰  از آن را میل کنید. استفاده از مغزهای روغنی باعث چاق شدن صورت شما در کوتاهترین زمان ممکن می شود ‌.

  • ترکیب سیب و گردو معجزه چاقی صورت

سیب از جمله میوه هایی است که برای سلامت و شادابی پوست بسیار مفید است . کلاژن و الاستین موجود در سیب باعث نرمی پوست و چاق شدن صورت شما می گردد.  برای تهیه این معجون ابتدا سیب را تکه تکه کرده و به همراه مغز گردو در مخلوط کن بریزید . و در آخر یک قاشق عسل نیز به آن اضافه کنید . این معجون را هر روز صبح در وعده صبحانه میل کنید تا بعد از مدتی صورتی پر و زیبا پیدا کنید .

  • ترکیب روغن بادام و روغن گردو معجزه چاقی صورت

این دو روغن از جمله روغن های حجیم کننده طبیعی می‌باشند . روغن بادام شیرین و روغن گردو را با هم مخلوط کرده و هر شب قبل از خواب بر روی پوست صورت خود و به آرامی ماساژ دهید اجازه دهید تا روغن کاملا جذب پوست  شوند . استفاده از این ترکیب موجب سفت شدن پوست و حجیم شدن ماهیچه های صورت میشود .

غذاهای دریایی معجزه چاقی صورت

برای داشتن صورت چاق از ماهی استفاده کنید. غذاهای دریایی از غذاهایی هستند که باعث چاقی صورت میشود. غذاهای دریایی را بسیاری از دکتر های تغذیه از لحاظ علمی برای چاقی صورت تایید کرده اند و می تواند گزینه خوبی برای رسیدن شما به هدف اصلیتان که چاقی و پر شدن صورت هست، می باشد. مصرف غذاهای دریایی، به تنهایی برای چاقی صورت کاربرد ندارد و شما باید رژیم غذایی خود را اصلاح کرده و به سمت ارگانیک شدن سوق دهید.

چه چیزهایی باعث چاقی صورت میشود ؟

ژله برای چاقی صورت

حتما درباره این روش چاق شدن صورت قبلا شنیده اید. ژله حاوی اسید آمینه‌های ضروری برای سلامت و زیبایی پوست است و برای سایر بافت‌های بدن مفید است و یک معجزه چاقی صورت است. همچنین مصرف ژله به علت اینکه حاوی اسید فولیک است به سلامت موها کمک می کند و برای پیشگیری از ریزش و نازک شدن مو مفید میباشد. چاق شدن صورت با ژله به این صورت است که شما باید برای مدت 1 ماه هر روز صبح ناشتا ژله بخورید. به جای ژله های آماده می توانید از ورقه های ژلاتین استفاده کنید، بدون اضافه کردن هیچ گونه افزودنی. البته این ماده بو و مزه خوشایندی ندارد اما فواید آن بسیار است.

بایگانی‌های رژیم چاقی - بلاگ کرفس

برای چاق شدن صورت چی بخوریم ؟

مواد قند طبیعی معجزه چاقی صورت

مواد قندی برای داشتن صورت چاق مفید است. از مواد قندی که حاوی قند طبیعی نیز می باشند می توان برای چاقی صورت بهره گرفت همانند شیری خرما و شیره انگور که در تپل شدن صورت می تواند به شما بسیار کمک کند. حتما قند طبیعی مصرف کنید و زولوبیا و بامیه را برای همیشه از دستور غذایی خود حذف کنید.  مخصوصا نوشابه های گاز دارد.

آیا کاهو باعث چاقی صورت میشود ؟

سالاد کاهو و جوانه گندم برای چاقی صورت

یکی دیگر از روش های چاق کردن صورت، مصرف سالاد کاهو و جوانه گندم است که باید در وعده شام بگنجانید زیرا تأثیر بسزایی دارد.

سالاد کاهو و جوانه گندم نه تنها برای پُرحجم شدن صورت مورد استفاده قرار می گیرد بلکه باعث نشاط فرد نیز می شود زیرا جوانه گندم دارای ویتامین های E و گروه B است که به آب میان بافتی صورت بسیار کمک می کند و باعث آبرسانی به این قسمت صورت می شود.

کره بادام زمینی، جواب سوال چه بخوریم تا صورتمان پر شود ؟

بادام زمینی یکی از خوراکی هایی است که اغلب ورزشکاران برای سیر نگه داشتن خود از آن استفاده می کنند. آن ها با مصرف این دانه روغنی خوشمزه، صورتی توپر و در عین حال جذاب و با طراوت بدست می آورند. توجه کنید که چاقی صورت به معنای افزایش چربی بدن نیست بلکه زیبا کردن آن با داشتن رژیم چاقی صورت میسر می شود که این حالت شامل استخوانی بودن آن نیز می باشد.

ماسک های مفید برای چاقی صورت

برخی سوال میکنند برای چاق شدن صورت چه باید بخوریم ؟ ما در ابتدای مطلب تمام خوراکی های چاق کننده صورت را به شما معرفی کرده ایم.به غیر از این خوراکی ها ماسک هایی هستند که برای پر شدن صورت معجزه میکنند. در ادامه به معرفی آنها میپردازیم:

چاق شدن صورت با معجون شگفت آور خیار و گلابی

خیار معجزه چاقی صورت است.خواص بسیاری برای لطافت پوست و آبرسانی به سلول های سطحی پوست دارد و استفاده موضعی و خوراکی از این میوه می تواند به آبرسانی سلول های پوستی کمک می کند. برای اثر بیشتر این میوه از ماسک آن استفاده کنید به این ترتیب می توانید در عرض 2 هفته با آبرسانی به سلول های پوست و افزایش آب میان بافتی به پرتر به نظر رسیدن صورت تان کمک کنید.

نحوه استفاده از ماسک خیار

  • این میوه را به صورت رنده شده و به مدت 20 دقیقه روی پوست خود بگذارید.
  • می توانید از گلاب مرغوب نیز برای این کار استفاده کنید.
  • تنها کافی است که گلاب را روی پوست صورت کمپرس کنید.
  • این کار را 20 دقیقه و هفته ای سه بار انجام دهید.

ماسک گل رس معجزه چاقی صورت

چنانچه در نمناک میخوانید یکی از قدیمی ترین ماسک های طبیعی که مردم هند، مصر و چین از آن برای افزایش زیبایی و جوانسازی پوست شان استفاده می کردند ماسک گل رس است. در طب سنتی ایران نیز نسخه های مختلفی برای گل رس وجود دارد که از آن برای حفظ شادابی و نشاط پوست و مو استفاده می کنند.

گذاشتن این ماسک روی پوست حتی موجب تقویت عضلات و از بین رفتن افتادگی ها و شل شدگی های پوست و ماهیچه های صورت می شود و به این ترتیب به پرتر به نظر رسیدن صورت کمک می کند.

طرز تهیه ماسک خاک رس برای چاقی صورت:

ماسک گل رس از ترکیب خاک الک شده و نرم شده و گلاب خالص و طبیعی به دست می آید. برای تهیه این ماسک:

  • یک قاشق غذاخوری گل رس نرم شده را با یک قاشق مربا خوری گلاب ترکیب کنید و آن را به صورت خمیر درآورید.
  • اگر می خواهید این ماسک کاملا به صورت خمیری نرم درآید می تواند ذره ذره میزان گلاب را افزایش دهید.
  • برای گذاشتن این ماسک کل صورت را با آن خوب بپوشانید و به مدت 15 دقیقه صبر کنید.
  • سپس پوست تان را با آب خنک بشویید و هرگز در طول روز از آب گرم برای شستن پوست صورت استفاده نکنید.

ماسک گلاب و گلیسیرین معجزه چاقی صورت

یک روش طبیعی عالی برای چاق شدن صورت و گونه ها ترکیب گلاب و گلیسیرین است که سبب مرطوب شدن و آبرسانی و چاق شدن صورت می شود. برای تهیه این ماسک:

  • گلاب و گلیسیرین را با هم مخلوط کنید.
  • این ترکیب را قبل از خواب بر روی صورت بمالید.
  • اجازه دهید یک شب ترکیب روی صورت بماند و روز بعد با آب گرم خوب بشویید.
  • می توانید هر شب این روش را به کار ببرید.

ماسک عسل معجزه چاقی صورت

برای چاق شدن صورت خود از عسل کمک بگیرید. عسل با مقادیر بالای آنتی اکسیدان خود یک مرطوب کننده پوست به شمار می رود و با آبرسانی به صورت باعث چاق شدن صورت و گونه ها می شود. برای تهیه ماسک عسل:

  • 1 قاشق چای خوری عسل را با پاپایا له شده ترکیب کنید.
  • این ماسک را بر روی صورت و گونه ها بمالید.
  • اجازه دهید ماسک 10 تا 15 دقیقه بماند و سپس با آب گرم بشویید.
  • می توانید این روش را هر روز صبح انجام دهید.

ماسک آب سیب زمینی معجزه چاقی صورت

ماسک آب سیب زمینی برای چاق شدن صورت مفید است . همچنین خوردن روزانه دو لیوان آب سیب زمینی به دلیل مقادیر ویتامین C موجود در آن به آبرسانی پوست کمک کرده و با مرطوب کردن پوست صورت به چاق شدن صورت و گونه ها کمک می کند.رای تهیه ماسک آب سیب زمینی:

  • آب یک سیب زمینی را بگیرید.
  • آب سیب زمینی را با یک قاشق غذاخوری ماست ترکیب کنید.
  • این ترکیب را بر روی صورت بمالید و بگذارید 15 دقیقه بماند.
  • سپس صورت خود را با آب گرم خوب بشویید.

ماسک سیب درختی معجزه چاقی صورت

پالپ سیب می تواند به چاق شدن صورت و گونه ها کمک کند. برای چاق شدن صورت:

  • سیب درختی را رنده کنید.
  • پالپ ها را هر روز صبح بر روی صورت و گونه ها بمالید و خوب ماساژ دهید.
  • اجازه دهید سیب رنده شده 20 دقیقه روی صورت بماند و سپس با آب گرم بشویید.

ماسک تخم شنبلیله معجزه چاقی صورت

یکی از بهترین ماسک ها برای چاق شدن صورت ماسک تخم شنبیله است که سرشار از ویتامین ها و آنتی اکسیدان می باشد. برای تهیه این ماسک:

  • 1 قاشق چای خوری پودر تخم شنبلیله را با آب ترکیب کنید تا خمیری تشکیل شود.
  • خمیر را بر روی صورت و گونه ها بمالید و به آرامی ماساژ دهید.
  • اجاز دهید 10-15 دقیقه بماند و پس از آن با آب گرم بشویید.
  • می توانید دو تا سه بار در روز این ماسک را تکرار کنید.

ماسک آلوئه ورا معجزه چاقی صورت

در مطلب خواص آلوئه ورا در بخش بهداشت و سلامت نمناک خواندید که ژل آلوئه ورا به دلیل دارا بودن آنتی اکسیدان سبب افزایش میزان کلاژن، خاصیت کشسانی و الاستیک پوست شده و به چاق شدن صورت و گونه ها کمک می کند.

  • صورت را تمیز بشویید و خشک کنید.
  • ده تا 15 دقیقه ژل آلوئه ورا را روی صورت ماساژ دهید.
  • اجازه دهید ژل خشک شود و سپس با آب گرم بشویید.
  • می توانید این روش را روزی دو بار تکرار کنید.

ماسک پودر جوانه گندم معجزه چاقی صورت

جوانه گندم به دلیل دارا بودن آنتی اکسیدان و ویتامین ای آب رسانی به پوست را افزایش داده و سبب افزایش خاصیت کشسانی پوست شده و به جوان سازی وچاق شدن صورت و گونه ها کمک می کند. برای تهیه ماسک پودر جوانه گندم:

  • یک قاشق غذا خوری پودر جوانه گندم را با دو قاشق چای خوری روغن زیتون و نصف موز له شده ترکیب کنید.
  • ترکیب را روی صورت بمالید، بگذارید 30 دقیقه بماند و سپس با گرم بشویید.

می توانید به صورت دیگر ماسک جوانه گندم تهیه کنید:

  • یک قاشق غذا خوری پودر جوانه گندم را با دو قاشق غذا خوری ماست و نصف آووکادو له شده ترکیب کنید.
  • بر روی صورت و گونه ها بمالید، بگذارید 20 دقیقه بماند و سپس صورت را با آب ولرم خوب بشویید.

ماسک شی باتر معجزه چاقی صورت

برای اینکه صورتتان چاق شود و خاصیت کشسانی پوست بهبود یابد، مقداری شی باتر را بر روی صورت و گونه های خود بمالید و به مدت 10 دقیقه ماساژ دهید، بگذارید 15 دقیقه بماند و سپس با آب گرم خوب بشویید.

شی باتر دارای ویتامین E و اسید های چربی است که به بهبود الاستیسیته و خاصیت کشسانی پوست و چاق شدن صورت و گونه ها کمک می کند.

می توانید این ماسک به صورت دیگر تهیه کنید:

  • یک فنجان شی باتر را با 3/4 فنجان شکر ترکیب کنید.
  • ترکیب را در یخچال قرار دهید تا جامد شود.
  • مقداری از این روغن را به مدت 5 دقیقه بر روی صورت و گونه به صورت دایره ای ماساژ دهید.
  • اجازه دهید ماسک به مدت 10 دقیقه روی پوست بماند و سپس با آب گرم خوب بشویید.
  • می توانید این روش را هر روز انجام دهید.

قبل از اینکه ماسک ها را روی صورت خود بگذارید، حتما اطمینان یابید که شما به مواد مورد استفاده در ماسک حساسیت ندارید. برای تست ماسک مقدار کمی از آن را روی پوست بازوی خود قرار دهید، در صورت قرمز شدن، جوش زدن و ... دیگر از بکار بردن ماسک خودداری نمایید.

نکات دیگر برای چاق شدن صورت

برای پر شدن گونه ها و چاق کردن صورت نکات زیر را نیز در نظر داشته باشید.
  • زدن ضد آفتاب را فراموش نکنید. کرم ضد آفتاب از پوست در مقابل اشعه‌ خورشید محافظت می‌کند.
  • از لوازم آرایشی زیاد استفاده نکنید و فرصت بدهید تا پوست‌تان نفس بکشد و جوان‌تر بماند.
  • همیشه قبل از خواب صورت را خوب شست و شو دهید.
  • سیگار نکشید و نوشیدنی‌های الکلی مصرف نکنید. این عادت‌های بد باعث پیری و کاهش حالت ارتجاعی پوست می‌شوند.
  • آب بنوشید. هر چه آبرسانی به بدن بیشتر باشد، پوست جوان‌تر و شاداب‌تر می‌ماند.
  • اگر به دنبال گونه های پرتری هستید، حتما باید گونه ها یا پوست خود را با استفاده از کرم های ملایم یا لوسیون های صورت مرطوب کنید.
  • یکی از متداول ترین روش های پزشکی برای چاق شدن صورت و گونه ها تزریق ژل و چربی به پوست و گونه ها می باشد

برای پر کردن و حجیم‌تر کردن صورت، نگران جمع شدن چربی اضافی روی بدن نباشید. یک رژیم غذایی متعادل و مناسب و به دنبال آن یوگای صورت، تمرینات و برخی ماسک‌های خانگی آسان، مشکل پوست چروکیده و شل را برطرف می‌کند.

همه ما معتقدیم که داشتن صورت پُر و گونه‌های برجسته، ظاهر را جوان‌تر و سالم‌تر نشان می‌دهد. می‌توان با جراحی‌های زیبایی متفاوت نیز پوست و گونه‌ها را شاداب‌تر نشان داد اما چه چیزی بهتر از روش طبیعی بدون عوارض جانبی است؟

استفاده از روش‌های طبیعی برای چاق شدن صورت و پر کردن گونه ها بهترین راه حل است. با رعایت روش‌های چاق شدن صورت که در مقاله گفته شد، خوردن غذاهای مقوی و سالم و ورزش کردن نه تنها می‌توانید پوست‌تان را شاداب و جوان نگه‌دارید، بلکه به تناسب اندام هم برسید.

سوالات متداول در مورد راه های چاق شدن صورت

چرا چاق شدن صورت برای بسیاری از افراد مهم است؟

همه چیز به سلایق شخصی افراد مربوط است. عده ای صورت و اندام لاغر را می پسندند و عده ای اندکی چاق تر. البته چاق شدن برای افرادی که صورت بسیار لاغر و تکیده ای دارند لازم است و باعث زیبایی بیشتر آنها می شود. اغلب توصیه های درمانی نیز برای این قبیل افراد است.

لاغر بودن صورت در کدام قسمت ها بیشتر دیده می شود؟

در صورتی که پوست صورت شما بیش از حد چربی از دست بدهد ممکن است دچار افتادگی پوست و یا چروک زیاد در نواحی زیر چشم، اطراف لب و پیشانی شوید. همچنین در کناره های فک و گونه ها کاهش سطح چربی خیلی زود مشخص می شود.

چاقی صورت با خوردن مواد غذایی بهتر است یا تزریق و جراحی؟

اگر موفق شوید که با روش های غذایی به خواسته خود برسید باید بدانید که بهترین نتیجه را گرفته اید؛ فقط کمی صبور بودن لازم دارد. انواع تزریق های موضعی و یا جراحی های کوچک حجم دهی که تا امروز ابداع شده، پس از مدتی تاثیر خود را از دست می دهند و حجم صورت به حالت اول باز می گردد.

برای چاقی صورت چه راهکارهایی وجود دارد؟

اصولا فقط دو نوع راه حل وجود دارد. اول استفاده از مواد غذایی صحیح و یا تقویت کننده که موجب چاقی صورت می شوند و راهکار دوم، استفاده از جراحی یا تزریق چربی و ژل در پوست است.

چه غذاهایی صورت را چاق میکند ؟

بسیاری از میوه جات و سبزی ها، مغزها، آشامیدن آب کافی، شیر خشک و حتی سیب زمینی در این مسیر موثر هستند. در این مقاله به صورت کامل درمورد تک تک این موارد توضیح داده شده است.