اگر به دنبال یکی از بهترین کوتاه کننده های لینک سه حرفی هستید آیوو را به شما معرفی می کنیم که شما می توانید برای شبکه های اجتماعی تان از آن استفاده کنید و بدون وجود هیچ مشکلی آن را بکار ببرید و لینک های خودتان را کوتاه نمایید. آیوو تصمیم دارد در آینده ی نه چندان دور یک اپلیکیشن اندرویدی را معرفی نماید که شما بتوانید به واسطه آن لینک های تان را کوتاه کنید و لینک اختصاصی را دریافت نمایید. کافی است که شما در سایت آیوو یک حساب کاربری برای خودتان ایجاد کنید و لینک اختصاصی  دریافت نمایید.

کوتاه کننده لینک آیوو لینک کوتاه کن گوگل ، کوتاه کننده لینک واتس اپ و تلگرام

ذکر این نکته لازم است که بدانید در آیوو در سرور های ایرانی قرار داشته است و شما می توانید بدون ایجاد هیچ مشکلی با خیال راحت لینک های خود را برای شبکه اجتماعی تان کوتاه کنید و از این کوتاه کننده لینک در شبکه اجتماعی استفاده نمایید.

برای کوتاه کردن لینک با کوتاه کننده لینک آیوو کلیک کنید  https://iwo.ir

کوتاه کننده لینک تلگرام

پیش در شرکت گوگل برای کاربران جی‌میل خود یک سایت کوتاه کننده لینک را در نظر گرفته بود و آن را به کاربران خود معرفی می نمود ولی این کوتاه کننده لینک حجم زیادی از سرور شرکت گوگل  را اشغال می‌کرد و پس از آن به واسطه شرکت گوگل خاموش گردید و دیگر این شرکت اقدام به ارائه همچنین خدماتی نکرد.

 در صورتی که شما از افرادی هستید که برای خودتان یک گروه تلگرامی یا یک کانال تلگرامی دارید و از مطالب سایتهای مختلف در کانال و گروه تلگرام تان استفاده می کنید و آنها را به مخاطبان تان به صورت روزانه به اشتراک می گذارید؛ میتوانید مطالب سایت ها را که دارای آدرس طولانی هستند به واسطه این کوتاه کننده لینک که با نام آیوو معرفی شده است لینک ها را کوتاه نموده و آنها را به اشتراک بگذارید.

کوتاه کننده لینک واتس اپ

همچنین برای افرادی که در کانال های واتساپی خودشان اخبار و مطالب مختلف را ارائه می دهند و یک گروه واتساپ دارند نیز می‌تواند بهترین پیشنهاد باشد و شما به واسطه سایت کوتاه کننده لینک آیوو برای کوتاه کردن آدرس اینترنتی مطالب سایت تان از آن استفاده کنید و آنها را در گروه یا کانال واتساپ تان به اشتراک بگذارید.

کوتاه کننده لینک بیت / کوتاه کننده لینک بیتلی

می توان گفت بیتلی به عنوان یکی از قدیمی ترین سایت های کوتاه کننده لینک در دنیا است که طرفداران خاص خود را نیز داشته ولی متاسفانه در کشور ایران دیگر نمی توان از این کوتاه کننده لینک استفاده کرده و قابل دسترس نیست.

 اما اگر شما می خواهید از این کوتاه کننده لینک در سایت یا شبکه اجتماعی تان استفاده کنید قطعاً در تبلیغات خود یا محتواهایتان با استفاده از این لینک های کوتاه کننده با مشکل مواجه می شوید؛ ما توصیه می‌کنیم از کوتاه کننده لینک آیوو استفاده کنید که هم از سرورهای ایرانی بهره برده و هم موجب ایجاد مشکلی برای شما نخواهد شد.

کوتاه کننده لینک بیتلی و GOO.gl که کوتاه کننده لینک گوگل که مورد استفاده وبمستران بود متاسفانه دیگر در دسترس نیست و همچنین کاربران ایرانی نمی توانند از بیتلی نیز استفاده کنند.