به مجموعه ی از فعالیت های که بر پایه اینترنت هستند و به حوزه دیجیتال مرتبط می شوند ، دیجیتال مارکتینگ گفته می شود که از جمله روش های نوین به شمار می روند و از روش های بازاریابی سنتی بسیار پیشرفته تر می باشند.

امروزه با توجه به اینکه علم و تکنولوژی پیشرفت های بسیاری داشته است و انسان ها نیازهایشان را مانند گذشته ها برطرف نمی کنند و از روش های جدید برای رفع این نیازها استفاده می کنند و در همین راستا گوشی های تلفن همراه کاربرد بسیار فراوانی دارند و به نوعی که نمی توان منکر این مورد شد.

اگر قرار است که شما از رقبای خود عقب نمانید و در حوزه ی رقابتی پیشرفت داشته باشید باید در این حوزه فعالیت کنید. ما در ادامه این مقاله شما را با دیجیتال مارکتینگ آشنا کرده ایم و در خصوص مزیت های آن با شما صحبت کرده ایم و البته در خصوص انتخاب بهترین شرکت دیجیتال راهنمایی را به شما عزیزان ارائه کرده ایم. ما را تا پایان مطلب همراهی کنید....

 

مدل های دیجیتال مارکتینگ

1)بهینه سازی موتورهای جستجو (سئو)

سئو یکی از مهم ترین مدل دیجیتال مارکتینگ محسوب می شود و از جمله روشهای پر رقابت است و در مقابل با دیگر روش ها کم هزینه است و کمک می کند که در موتورهای جستجو مانند بینگ وب و یاهو و گوگل در صدر نتایج به نمایش دربیایید.

امروزه برای کارهای کوچک و بزرگ و خدمات پروسه تصمیم گیری تغییر پیدا نموده و بیشتر افراد به واسطه جستجو در گوگل به نیازهایشان دست پیدا می کنند و این امکان وجود دارد که نیازهایشان خرید لباس، سفارش غذا یا کالا بوده باشد و حتی می توانند برای پیدا کردن یک تعمیرکار در حوزه مکان زندگی شان باشد.

در اصل سئو دسته از راهکارها می باشد که می تواند به واسطه بهینه سازی سرعت سایت، نوشتن محتوا و انتشار آن ، حل مشکل های تکنیکی و لینک سازی درونی و خارجی وب سایت شما باشد. در نتیجه سبب میشود که وب سایت شما جز اولین نتیجه ها به نمایش در بیاید و مخاطبان بیشتری به سمت شما بیایند و فروش زیادتری داشته باشید.

 

2)بازاریابی محتوا یا CONTENT MARKETING

از جمله روش های به شمار می رود که می تواند سبب شود اعتماد بیشتری را مشتری کسب کند و شما با نوشتن محتوایاتی که به عنوان پادشاه وب سایت شما می باشند نیازهای کاربران را برطرف کرده و با توجه به اینکه همه این محتوایات را قبول دارند حس اعتماد را به مشتریان القا می کنید و مشتریان به سمت تان می آیند. این محتوایات میتوانند یک بنر تبلیغاتی یا یک ویدئو باشند.

 

3)بازاریابی شبکه های اجتماعی social media

امروزه مردم در اقشار مختلف جامعه از شبکه های اجتماعی استفاده های بسیار زیادی دارند و برخی مردم در طول روز از این گونه شبکه ها استفاده می کنند و بستری فراهم شده است که بتوانند در جهت تبلیغ کسب و کارشان از آن استفاده کنند. در این روش شما هیچ نیازی به داشتن وب سایت ندارید و اگر صاحب یک کسب و کار خانگی هم باشید می توانید به واسطه شبکه های اجتماعی برای خودتان تبلیغ کنید.

 

4)تبلیغات کلیکی PPC

برای افرادی که خودشان صاحب وب سایت هستند و دوست دارند سریع نتیجه گیری کنند و هم از نظر مالی قصد هزینه کردن فراوان را دارند و دانش سئو ندارند و میخواهند به هر نحوی سئو را دور بزنند و از طرفی صبر و حوصله هم ندارند این روش توصیه می شود و آن ها برای هر کلیک کاربر مبلغی را به موتورهای جستجو مانند گوگل پرداخت می کنند و شرکتهای به عنوان واسطه هستند که در این راستا به شما کمک می کنند.

 

5)ایمیل مارکتینگ

علاوه بر چندین روشی که در پاراگراف های فوق برای شما ذکر کرده ایم ایمیل مارکتینگ نیز به شما کمک می کنند که به هدف تان برسید و جز روش های پر بازده در حوزه دیجیتال مارکتینگ به شمار می رود. از این جهت شما به واسطه ایمیل کاربران خود را به سمت محصولات و وب سایت تان هدایت می نمایید.

 

6)تبلیغات آنلاین

تبلیغات آنلاین به این صورت است که شما در وب سایت های پر از بازدید  تبلیغ خود را انجام می دهید که این تبلیغ می تواند به صورت درج بنر باشد یا اینکه به محتوا مرتبط باشد. در قبال این نوع تبلیغات شما هزینه پرداخت خواهید کرد. این تبلیغ ها میتوانند به عنوان رپورتاژ آگهی باشد و به عنوان راهکارهای رشد وب سایت و بازدید شما در زمینه سو SEO محسوب گردند. در انتشار رپورتاژ آگهی شما  می توانید 3 لینک فالو از وب سایتی که رپورتاژ آگهی منتشر می کند دریافت کنید ، همچنین اگر رپورتاژ شما در بخشی از وب سایت منتشر شود که دیده شود می تواند به برندینگ شما هم کمک کند اگر به دنبال مشاهده قیمت رپورتاژ آگهی هستید کلیک کنید.

آموزش دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ در واقع علمی می باشد شما میتوانند در خصوص بهبود فرآیند بازاریابی از آن استفاده کنید و در دنیای امروز برای مدیران و صاحبان کسب و کار میتواند موثر باشد تا بتوانند از دیگر رقبای خود سبقت بگیرند و از این جهت برخی دوست دارند خودشان این علم را بیاموزند و یا حتی میزان سطح اطلاعات خود را بالاتر ببرند و به تجزیه و تحلیل بپردازند. ما به شما پیشنهاد می کنیم که به دنبال راهکارهای نتیجه بخش و صحیح باشید و با توجه به بودجه ی که داشته اید از این راهکارها استفاده نمایید. در راستای همین امر شما می توانند در دوره ی آموزش دیجیتال مارکتینگ آکادمی اینتن شرکت کنید که کمک بسیاری در این زمینه به شما خواهد کرد.

از جمله مزیت های این دوره میتوان به اساتیدی اشاره کرد که بسیار موفق و با تجربه هستند و در این مجموعه فعالیت می کنند و به سادگی میتوانند با تحلیل کردن پروژه هایتان به شما راهکارهای خوبی ارائه بدهند و شما را در مسیر اصولی و درست قرار بدهند.

 

انتخاب بهترین شرکت دیجیتال مارکتینگ در تهران بزرگ

قطعا پیدا کردن یک شرکت دیجیتال مارکتینگ در تهران امری بسیار مشکل است ولی میتوان شرکت اینتن را به عنوان یکی از بهترین شرکتهای انتخاب کرد که در این حوزه فعالیت می کند. شرکت اینتن از نیروهای جوان و با انگیزه تشکیل شده است و همچنین دارای تیم فنی متعهد می باشد. در طول دهه گذشته توانسته است که خدمات دیجیتال مارکتینگ که به مشتریان عزیز ارائه میدهد از دید کاربران به عنوان بهترین شرکت دیجیتال مارکتینگ در تهران شناخته شود و البته که در این حوزه پروژه های موفق بسیاری را به ثبت برساند.

تیم اینتن (به آدرس اینترنتی https://inten.asia ) از جمله هلدینگ های فعال در حوزه دیجیتال مارکتینگ می باشد که زیر مجموعه های این هلدینگ شرکت های اینتن کلود ، رپورتاژ ادز (رپورتاژ ادز یکی از قدیمی ترین تیم های فعال در زمینه انتشار رپورتاژ آگهی در ایران است اگر به دنبال شناخت این مجموعه فعالیت ها هستید می توانید به آدرس اینترنتی https://reportaj.ir  مراجعه نمایید.)، زوم تک و ... هستند.  به شما پیشنهاد می کنیم که اگر قصد دارید در کسب و کارتان تحولی ایجاد نمایید حتما از جمله راهکارهای دیجیتال مارکتینگ استفاده نمایید. همکاران ما در خصوص دیجیتال مارکتینگ به شما مشاوره های رایگان را ارائه میدهند که قطعا بسیار کمک تان می کند.