به گزارش پارس نیوز، 

فیلم شکستن همزمان بیست استخوان به کارگردانی جمشید محمودی با نام بین المللی رونا مادر عظیم به عنوان نماینده سینمای افغانستان به آکادمی اسکار معرفی شد. این فیلم با بازی متفاوت محسن تنابنده بازیگر سریال پایتخت همراه بود.محسن تنابنده

 

بازی متفاوت محسن تنابنده در شکستن همزمان بیست استخوان

محسن تنابنده

محسن تنابنده در شکستن همزمان بیست استخوان

شکستن همزمان بیست استخوان با نام بین المللی رونا مادر عظیم فیلمی به نویسندگی و کارگردانی جمشید محمودی و تهیه کنندگی نوید محمودی در سال 1397 نماینده اسکار افغانستان در نود و یکمین دوره جوایز اسکار شد.

محسن تنابنده

نقش متفاوت محسن تنابنده در شکستن همزمان بیست استخوان

محسن تنابنده در این فیلم ایفاگر نقش متفاوت از سایر نقش هایش بود و در نقش یک مهاجر افغانستانی جلوی دوربین رفت.

محسن تنابنده در فیلم رونا مادر عظیم

محسن تنابنده یکی از درخشان ترین بازی هایش را در این فلیم به نمایش گذاشت و شکستن همزمان بیست استخوان روایتی از زندگی عظیم با بازی محسن تنابنده یک پناهنده افغان است که در شهرداری تهران مشغول به کار است تا بتواند به خانواده مادر و برادرش فاروق کمک کند تا قاچاقی به آلمان بروند.اما در لحظه آخر فاروق منصرف به بردن مادرشان می شود و عظیم نیز متوجه می شود مادرشان نیازمند عمل پیوند است.عظیم باید بین جان خودش و مادرش انتخاب کند.

محسن تنابنده

بازی متفاوت محسن تنابنده در شکستن همزمان بیست استخوان

محسن تنابنده در این فیلم با مجتبی پیرزاده، فاطمه حسینی، فرشته حسینی، فاطمه میرزایی، علیرضا استادی، سعید چنگیزیان و ... همبازی است.

محسن تنابنده

محسن تنابنده در فیلم برادران محمودی

محسن تنابنده که بیشتر با نقش نقی در مجموعه پرطرفدار پایتخت شناخته میشود در این فیلم سینمایی بانقشی متفاوت و جدی جلوی دوربین رفت و راهی آکادمی اسکار شد.

محسن تنابنده

محسن تنابنده در سریال پایتخت

یکی دیگر از جدیدترین کارهای سینمایی محسن تنابنده بازی او در فیلم فراری به کارگردانی علیرضا داوودنژاد در نقش یک راننده تاکسی بود که سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر را برایش به ارمغان آورد.

محسن تنابنده

محسن تنابنده در فیلم فراری


انتهای پیام/