خرید قهوه گانودرما | 09036436747 |


قهوه گانودرما برای لاغری ، جوش و لک صورت و درمان زود انزالی و زیگیل تناسلی
خواص انواع قهوه گانودرما - قهوه گانودرما ارزان دکتر بیز - قارچ جان افزا

 

قارچ گانودرما چیست؟

گانودرما لوسیدم نوعی قارچ قهوه‌ای رنگ با پوسته شفاف می‌باشد که از 4000 سال پیش در چین و آسیای شرقی به عنوان گیاهی دارویی و شفابخش کاربرد داشته است. در فرهنگ چینی، به این گیاه نام لینگژی داده‌اند که به معنی قدرت معنوی می‌باشد. همچنین در ژاپن آن را با نام ریشی می‌شناسند که به معنای پادشاه گیاهان است. فرهنگ هردو کشور به زندگی سالم و طولانی شهرت دارد و استفاده از گیاهان دارویی خاص در علم طب این فرهنگ‌ها رواج بسیاری دارد. از این رو گانودرما به یک گیاه خاص مبدل شده است.

خرید قهوه گانودرما

خواص خرید قهوه گانودرما

برای گانودرما خواص بسیار برشمرده‌اند. به طوری که می‌توان از آن‌ها یک لیست بلند بالا تشکیل داد. از گانودرما می‌توان در درمان 35 نوع از بیماری‌های مختلف استفاده نمود.

مهم‌ترین خواص سلامتی و درمانی گانودرما عبارتند از:

  • استفاده در درمان تومورها، سرطان و ایدز
  • تقویت سیتم دفاعی بدن
  • رفع اضطراب و افسردگی
  • تنظیم فشارخون و کاهش ابتلا به بمیاری‌های قلبی‌عروقی
  • پاکسازی بدن از تمامی سموم
  • درمان ناباروری در آقایان و خانم‌ها
  • درمان زگیل تناسلی (HPV)، هپاتیت و بسیاری از بیمار‌های دیگر
  • موثر در بهبود و ترمیم کبد چرب

نوشیدنی قهوه گانودرما

قهوه گانودرما یک نوشیدنی شفابخش و انرژی‌زا می‌باشد که از مخلوط قهوه طبیعی، پودر قارچ گانودرما لوسیدم و سایر افزودنی‌ها بی‌ضرر مانند استویا (شیرین‌کننده بدون قند) جهت ایجاد یک طعم دلنشین و لذت‌بخش تهیه شده است.

خرید قهوه گانودرما

با استفاده از خرید قهوه گانودرما شما می‌توانید علاوه بر مزایای قهوه و کافئین پایین، از فواید درمانی قارچ گانودرما مانند پیشگیری و درمان انواع بیماری‌ها، سرطان، تومورها، تقویت حافظه، بهبود گردش خون، کاهش احتمال ابتلا به بیماری‌های قلبی و عروقی و... بهره ببرید و زندگی سالم‌تری داشته باشید.

خرید قهوه گانودرما

مصرف قهوه باعث کاهش احتمال ابتلا به بیماری‌های مزمن از جمله دیابت و پارکینسون می‌شود. اما قهوه علاوه بر فوایدی که دارد، عاملی برای افزایش فشارخون است که منجر به بروز بیماری قلبی و عروقی می‌شود اما گانودرما دارای خاصیت بهبود فشارخون می‌باشد و می‌تواند از بیماری‌های قلبی جلوگیری کند. به همین دلیل قهوه گانودرما، علاوه بر انرژی‌بخش بودن مضرات قهوه عادی را نیز ندارد. این نوع قهوه می‌تواند برای افرادی که می‌خواهند دوز قهوه خود را کاهش دهند اما همچنان از یک نوشیدنی انرژی‌زا با فواید قهوه استفاده کنند، بسیار مفید خواهد بود.

خرید قهوه گانودرما

نوشیدنی تعادل‌بخش گانودرما

 به دلیل پایین بودن میزان کافئین موجود در قهوه‌های گانودرما، این نوشیدنی نه تنها باعث بروز بی‌خوابی نمی‌شود بلکه میزان استرس و اضطراب را کاهش می‌دهد. آنتی‌اکسیدان‌ها و  مواد شیمیایی موجود در این گیاه باعث تعادل هورمون‌های ترشح‌شده توسط دستگاه عصبی بدن در موقعیت‌های تنش‌زا شده و در نتیجه تعادل فیزیکی و روانی را در بدن انسان ایجاد می‌کنند. اختلال در هورمون‌‎های سیستم عصبی ممکن است منجر به بروز تنش، استرس و افسردگی شود که بیماری‌های دیگری را نیز به دنبال خواهد داشت.

خرید قهوه گانودرما

گانودرما معدنی از آنتی‌اکسیدان‌ها

با خرید قهوه گانودرما منبعی غنی از آنتی‌اکسیدان‌ها بدست می‌آورید. این مواد باعث بهبود سیستم دفاعی، حفظ انرژی و عدم خستگی بدن در فعالیت‌های طولانی مدت می‌شوند.

خرید قهوه گانودرما

آنتی اکسیدان‌ها برای دفع سموم داخلی بدن خصوصا در کبد و کلیه‌ها بسیار مفید هستند. برخی تحقیقات نشان می‌دهد که در گانودرما حتی بیشتر از چای سبز و کاکائو آنتی اکسیدان وجود دارد. یکی از این آنتی اکسیدان‌ها گلوتونین نام دارد که در قهوه گانودرما به وفور یافت می‌شود. گلوتونین سرعت پیرشدن بدن را کاهش می‌دهد. همچنین افرادی که میزان گلوتونین در بدن آن‌ها پایین است، بیشتر در معرض ابتلا به بیماری‌های عصبی و قلبی‌عروقی قرار دارند.

خرید قهوه گانودرما

پیشگیری از دیابت با خرید قهوه گانودرما

در این نوشیدنی مقادیر بسیاری ویتامین c وجود دارد که میزان قند خون را تنظیم کرده و از ابتلا به دیابت و عفونت‌های ویروسی جلوگیری می‌کند.

خرید قهوه گانودرما

تاثیر گانودرما بر درمان تومورها

در تمام اجزای قارچ گانودرما ماده‌ای به نام بتا دی گلوکان وجود دارد. وظیفه این ماده تقویت سیستم ایمنی بدن و کاهش سرعت رشد تومورها می‌باشد.

خرید قهوه گانودرما

کمک گانودرما بر درمان ایدز و بهبود آثار شیمی درمانی

آنتی‌اکسیدان‌های موجود در این گیاه به دلیل خاصیت ایمنی‌بخشی قوی‌ای که دارند، می‌توانند برای درمان بیماری‌هایی مانند ایدز و برای بهبود اثرات شیمی‌درمانی در بیماران سرطانی بسیار مفید باشند.

خرید قهوه گانودرما

بهبود آثار آلرژی و التهاب با گانودرما

وجود ماده‌ای به نام تریترپن در این گیاه، طعمی ملایم و مطبوع به آن می‌بخشد و همچنین باعث بهبود آلرژی، کاهش التهابات و کمک در هضم غذا می‌شود.


برای مشاوره خرید قهوه گانودرما می‌توانید با شماره 09036436747 تماس بگیرید


خرید قهوه گانودرما

خرید محصولات قهوه گانودرما

محصولات گانودرما در ایران با برند معتبر دکتربیز در حال تولید است. تمامی محصولات این برند دارای شماره پروانه بهداشت است و شما با خیال راحت می‌توانید این محصولات را خریداری کنید.


قهوه سوپریم قارچ گانودرما

در ترکیب این قهوه ماده مغذی جینسینگ به کار رفته و شیرین کننده آن استویا است. این نوع قهوه برای رفع خستگی بیشترین کاربرد را دارد

قیمت: ۳۹۸ هزار تومان

خرید قهوه گانودرما


قهوه لاته قارچ گانودرما

این قهوه حاوی شیرین کننده استویا است و طعم خامه‌ای دارد. این نوع قهوه برای مصرف مداوم روزانه مناسب است

قیمت: ۳۸۹ هزار تومان

خرید قهوه گانودرما


قهوه موکا قارچ گانودرما

این قهوه نوعی از قهوه لاته است که طعم شکلاتی دارد و برای کسانیکه علاقه به تلخی قهوه ندارند مناسب است

قیمت: ۳۹۸ هزار تومان

خرید قهوه گانودرما


هات چاکلت قارچ گانودرما

اگر طعم شکلات را از قهوه بیشتر می‌پسندید این محصول می‌تواند برای شما مناسب باشد

قیمت: ۳۹۸ هزار تومان

خرید قهوه گانودرما


ارسال محصولات خریداری شده بیشتر از ۲ عدد رایگان است

همه محصولات شامل 20 ساشه در هر بسته است


برای مشاوره خرید قهوه گانودرما می‌توانید با شماره  09036436747  تماس بگیرید


آثار جانبی

بسیاری از تحقیقات نشان داده است که مصرف متوسط قهوه گانودرما کاملا ایمن و بی‌خطر می‌باشد. اما علاوه بر مزایای دارویی قهوه گانودرما، این نوشیدنی  ممکن است برای افراد زیر مضر باشد:

  • مصرف برای زنان باردار و افرادی که پیوند اعضا داشته‌اند ممنوع می‌باشد
  •  برای زنان شیرده با مشورت پزشک مصرف شود
  • مصرف برای افرادی که آسپرین بزرگسال استفاده می‌کنند ممنوع می‌باشد
  • مصرف قهوه گانودرما برای افرادی که فشار خون بالا و مشکلات قلبی دارند ممنوع است