به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما‌، شبکه تلویزیونی الجزیره از تیراندازی در سه نقطه مختلف خیابان "دزنگوف" در تل آویو خبر داد.

پلیس اسرائیل نیز از وقوع حادثه تروریستی در خیابان دزنگوف خبر داد و اعلام کرد یکی از عاملان این حمله فرار کرده است.

این شبکه به نقل از شاهدان محلی از شنیده شدن صدای انفجار مهیب در محل تیراندازی خبر داد.

شبکه تلویزیونی المیادین نیز گزارش داد نیرو‌های امنیتی اسرائیل هنوز موفق به متوقف کردن تیراندازی‌ها نشده اند.

تل آویو

 

۴ کشته و ۷ زخمی بر اثر تیراندازی در تل آویو

به گزارش شبکه تلویزیونی المنار به نقل از رسانه‌های رژیم صهیونیستی، بر اثر تیراندازی در تل آویو تا کنون چهار نفر کشته و ۷ نفر زخمی شده اند.

افزایش شمار زخمی‌های تیراندازی در تل آویو به ۱۵ نفر

به گزارش شبکه تلویزیونی المنار به نقل از رسانه‌های رژیم صهیونیستی بر اثر تیراندازی در خیابان دزنگوف تل آویو تا کنون ۱۵ نفر زخمی شده اند که حال ۶ نفر آن‌ها وخیم است.

ادامه تعقیب و گریز در خیابان‌های تل آویو

شبکه تلویزیونی الجزیره تصاویری از محل تیراندازی در خیابان دزنگوف در مرکز تل آویو پخش کرد.

پلیس اسرائیل با تروریستی خواندن این حادثه از ساکنان تل آویو خواست در منازل خود باقی بمانند و از نزدیک شدن به محل حادثه خوداری کنند.

به گزارش منابع خبری، عملیات تعقیب یکی از عوامل این تیراندازی در خیابان‌های تل آویو همچنان ادامه دارد.

تل آویو

افزایش شمار کشته‌های تیراندازی در تل آویو به ۶ نفر

شبکه تلویزیونی المنار به نقل از رسانه‌های رژیم صهیونیستی از افزایش شمار کشته‌های تیراندازی در تل آویو به ۶ نفر خبر داد.

شنیده شدن صدای انفجار بمب در تل آویو

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، منابع محلی از شنیده شدن صدای انفجار در تل آویو بر اثر پرتاب بمب توسط یکی از عوامل عملیات تل آویو به سمت نیرو‌های اشغالگر از ساختمان محل محاصره او خبر دادند.

تبریک گردان های الاقصی به مناسبت عملیات تل آویو

به گزارش شبکه تلویزیونی المیادین، گردان های الاقصی شاخه نظامی جنبش فتح ضمن تبریک عملیات قهرمانانه تل آویو، تداوم عملیات فداکارانه در تمام مناطق فلسطین را خواستار شد.
 

جنبش فتح: پاسخ ملت فلسطین به تنش آفرینی های رژیم صهیونیستی حقی طبیعی است

به گزارش شبکه تلویزیونی المیادین، جنبش فتح اعلام کرد رژیم صهیونیستی مسئول تنش آفرینی است و پاسخ ملت فلسطین به آن، حقی طبیعی است.
 

کمیته های مقاومت: عملیات تل آویو ضعف و سستی دشمن صهیونیستی را اثبات کرد

به گزارش شبکه تلویزیونی المیادین، کمیته های مقاومت فلسطین با صدور پیامی اعلام کرد: انجام عملیات قهرمانانه در تل آویو که دشمن را دچار سردرگمی و ضعف و سستی آن را اثبات کرد، تبریک می گوییم.
 

حماس: عملیات تل آویو پاسخ طبیعی به جنایت های رژیم صهیونیستی است

به گزارش شبکه تلویزیونی المیادین، جنبش حماس با صدور بیانیه ای در واکنش به عملیات تل آویو اعلام کرد: این عملیات پاسخ طبیعی و مشروع به جنایت های رژیم اشغالگر علیه ملت و سرزمین فلسطین و قدس و مسجد الاقصی است. مقاومت ملت فلسطین در کمین هر کسی خواهد بود که به فکر تعرض به قدس و مسجد الاقصی باشد و گذر زمان گواه عملی شدن این تهدید است.
 

جهاد اسلامی: هر عملیات تاوان بخشی از جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین است

به گزارش شبکه تلویزیونی المیادین، جنبش جهاد اسلامی فلسطین با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: عملیات فداکارانه و استثنایی در عمق فلسطین اشغالی و قلب تل آویو را تبریک می‌گوییم. بازگشت عملیات فداکارانه به عمق قلمرو رژیم صهیونیستی نتیجه طبیعی تجاوزات رژیم اشغالگر است که از همه حد و مرز‌ها عبور کرده است. با هر عملیات، رژیم صهیونیستی تاوان بخشی از جنایت‌های خود و تروریسم شهرک نشینان علیه ملت فلسطین در قدس و کرانه باختری را پرداخت می‌کند.

در همین حال، یوسف الحساینه عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد عملیات تل آویو همچون طوفانی بود که لرزه بر اندام صهیونیست‌های بزدل در خیابان "دزنگوف" انداخت.
تل آویو

اسماعیل رضوان: عملیات تل آویو پاسخ به تجاوزات رژیم اشغالگر است

به گزارش شبکه تلویزیونی المیادین، اسماعیل رضوان از رهبران جنبش حماس ضمن تبریک عملیات قهرمانانه در تل آویو گفت: این عملیات در پاسخ به تجاوزات رژیم اشغالگر انجام گرفت و ما بر اهمیت افزایش عملیات ها علیه رژیم اشغالگر تأکید می کنیم.
وی افزود: به رژیم اشغالگر برای انجام اقدامات تحریک آمیز علیه ملت فلسطین هشدار می دهیم و تأکید می کنیم که مسجد الاقصی خط قرمز ما است.
 

جبهه خلق برای آزادی فلسطین: رژیم اشغالگر هیچ جایی در فلسطین ندارد

به گزارش شبکه تلویزیونی المیادین، جبهه خلق برای آزادی فلسطین ضمن تبریک عملیات قهرمانانه تل آویو اعلام کرد رژیم اشغالگر در سرزمین فلسطین هیچ جایی ندارد. به رژیم اشغالگر و شهرک نشینان صهیونیست درباره تداوم تجاوزات به سرزمین فلسطین و ارتکاب اقدامات تروریستی علیه ملت فلسطین هشدار می دهیم.
 

جبهه مقابله با عادی سازی در الجزایر: عملیات تل آویو تمام معادلات رابر هم زد

به گزارش شبکه تلویزیونی المیادین، "احمد الابراهیمی" هماهنگ کننده جبهه مقابله با عادی‌سازی روابط با دشمن صهیونیستی در الجزایر گفت: عملیات بی‌نظیر و قهرمانانه در تل آویو تمام معادلات را بر هم زد. زمان آن رسیده تا گروه‌های فلسطینی متحد شده و ندای مبارزان آزاده را بشنوند.
 
خبرنگار صهیونیست: مجری عملیات تل آویو انگار غیب شده است
به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، "یوسی یهوشع" خبرنگار اسرائیلی اعلام کرد: هیچ کدام از دوربین‌های مداربسته در تل آویو تا این لحظه تصویر عامل عملیات امشب را ثبت نکرده‌اند. مجری عملیات با وجود انتشار صدها نیروی ویژه اسرائیلی در تل آویو هنوز شناسایی و بازداشت نشده است.
تل آویو

احمد المدلل: تا فلسطینی ها آرامش نداشته باشند، اسرائیل رنگ آرامش نخواهد دید

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، "احمد المدلل" از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین در واکنش به عملیات تل آویو گفت: عملیات تل آویو حامل این پیام به سران دشمن صهیونیستی بود که هر اندازه جنایات آنها علیه ملت فلسطین افزایش یابد، عملیات‌های قهرمانانه فلسطینیان نیز افزایش خواهد یافت و ملت و مقاومت قهرمان فلسطین برای پاسخ به جنایات این رژیم علیه ملت و مقدسات فلسطین گزینه‌های زیادی در اختیار دارند.

وی تاکید کرد: مادامی که ملت فلسطین از امنیت و آرامش برخوردار نباشد، اشغالگران اسرائیلی نیز رنگ آرامش را به چشم نخواهند دید

خوشحالی کودکان غزه به سبب عملیات تل آویو

کانال تلگرامی الرساله ویدیویی از خوشحالی کودکان غزه به سبب اجرای عملیات تل آویو منتشر کرد.

کانال تلگرامی شهاب نیز تصویری از اقدام گروهی از نقاب داران به توزیع شیرینی در شهر رام الله به مناسبت اجرای عملیات تل آویو منتشر کرد.