مهدی پیرهادی، رئیس کمیسیون سلامت، محیط ‌زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران ضمن اشاره به اینکه انتخابات سازمان نظام‌مهندسی و ساختمان استان تهران فردا برگزار می شود، گفت: 26 مهرماه انتخابات تمام الکترونیک سازمان نظام‌مهندسی و ساختمان استان تهران برگزار می‌شود. امیدوار هستیم مشارکت خوبی صورت گیرد و مهندسان شهر تهران با حضورشان انتخاباتی پرشور را رقم بزنند. 

وی افزود: قطعاً با ورود نیروهای اصلح و کارآمد در هیئت‌مدیره نظام‌مهندسی شاهد اتفاقات خوب و مؤثری در شهر تهران خواهیم بود. موضوع مهم مسکن و اهمیت تأمین مسکن‌هایی که دولت قول داده است با روی کار آمدن نظام‌مهندسی توانا اتفاق می‌افتد.

پیرهادی در ادامه به بازدید اخیرش از بیمارستان امام خمینی(ره) اشاره کرد و گفت: روز گذشته بازدیدی از اطراف بیمارستان امام خمینی(ره) داشتم. متأسفانه شاهد آن بودیم که برخی از همراهان بیماران در اطراف بیمارستان چادر زده‌اند و شرایط بسیار سختی را در آنجا سپری می‌کردند. تعدادی از این افراد با همسر و فرزندانشان آنجا ساکن بودند و این شرایط بسیار ناراحت کننده بود.

رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران اظهار کرد: به همین دلیل با شهردار منطقه 6 که به‌ تازگی در این منطقه استقرار پیداکرده است تماس گرفتم. او قول داد که در اسرع وقت ساختمانی را برای اسکان همراهان بیماران در نظر بگیرند و امید است که هرچه سریع‌تر این اتفاق بیفتد. هرچند ممکن است این معضل برای سایر بیمارستان‌ها نیز صدق کند. 

پیرهادی

او ادامه داد: البته رسیدگی به این مسئله صرفاً تکلیف شهرداری نیست و تمام دستگاه‌ها و مجموعه‌هایی که می‌توانند کمکی برای رفع آن داشته باشند باید پای کار بیایند.

پیرهادی در انتها عنوان کرد: شهردار تهران خودش پزشک و متخصص است و باید به این موضوع ورود کند. در هفته‌های آتی بارندگی و سرمای هوای تهران افزایش خواهد داشت و به همین دلیل نباید شاهد سرگردانی بیشتر همراه بیماران اطراف بیمارستان‌ها باشیم. برخی از افرادی که از شهرستان‌ها می‌آیند توان اجاره مکان مناسبی در شهر تهران را برای استقرار ندارند. آن ها مهمان ما هستند و نباید دچار آسیب و خسران شوند.