به گزارش پارس به نقل از ایسنا، " قهرمان رشید" در جمع مردم بیرجند از افتتاح پروژه های در زمینه راه، سدسازی و گازرسانی و سه بیمارستان در این استان در آینده ای نزدیک خبرداد و افزود: برای این پروژه ها با اعتبار ۲۷۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

رشید صدور ۱۱ هزار و ۳۰۰ فقره کارت درمان و افزایش سهم ارزش افزوده استان به هشت درصد را از دیگر دستاوردهای دولت در این استان ذکر و یاد آورشد: خراسان جنوبی با کاهش نرخ بیکاری از ۸.۱۳ به ۸.۶ دارای کم ترین نرخ بیکاری در سطح کشور است.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات در ایران و سایر کشورهای مدعی دموکراسی، تصریح کرد: انتخابات در ایران از ابتدای انقلاب با حضور حداکثری مردم و با سلامت کامل هرساله برگزار می شود.

رشید افزود: اما در کشورهای مدعی آزادی و دموکراسی به دلیل عدم اطمینان مردم از صحت آن با حضور حداقلی مردم برگزار می شود.

استاندار خراسان جنوبی از انتخابات به عنوان بزرگ ترین شاخص مردم سالاری در ایران یاد و تأکید کرد: انتخابات ضامن تثبیت و استقلاب نظام اسلامی است.

رشید از رقابت ۵۳۸۱ کاندیدای شوراهای اسلامی شهر و روستا در خراسان جنوبی خبر داد و تأکید کرد: نامزدها براساس ضوابط حداکثر تا ۲۴ ساعت پیش از انتخابات مجاز به تبلیغات هستند.

وی با تأکید براینکه نباید دستاوردهای نظام و دولت های گذشته نادیده گرفته شود، افزود: امروز امنیت یکی از مهم ترین دستاوردهای نظام در تمامی استان ها و بویژه در خراسان جنوبی با بالاترین ضریب است.

مقام عالی دولت در استان با اشاره به دستاوردهای دولت نهم و دهم در خراسان جنوبی و اینکه ۵۰۰ هزار نامه در سفرهای استانی دولت مربوط به این استان بوده است، اضافه کرد: تاکنون ۵.۴ میلیارد ریال توسط دولت کمک بلاعوض به مردم این استان کمک شده است.