به گزارش پارس ، فرزاد حاتمی در گفت وگو با فارس، در مورد شرایط خودش و تیم فوتبال فولاد خوزستان صحبت های زیر را عنوان کرد:

  فولاد با پیروزی ۴ بر یک مقابل سایپا به حضور خود در صدر جدول تداوم بخشید. در این مورد صحبت می کنی؟

الحمدالله شرایط تیم بسیار خوب است و با یک پیروزی پرگل توانستیم از صدر سایپا عبور کنیم به هر حال کم کم به شرایط ایده آل نزدیک می شویم و خدا را شکر همه بچه ها آماده هستند. خدا را شاکریم که با اختلاف گل پیروز شدیم و اختلاف مان را در صدر جدول با رقبا بیشتر کردیم.

  به نظرت فولاد می تواند این روندی که در پیش گرفته در ادامه حفظ کند؟

۱۰ هفته ابتدایی لیگ است اکنون ما ۲۲ امتیاز کسب کردیم و دو امتیاز هم از حد معمول بیشتر گرفتیم. غبطه بازی با مس را می خورم که چرا در آن مسابقه پیروز نشدیم. اگر در ادامه نیز بتوانیم مثل یک سوم ابتدایی لیگ عمل کنیم، مطمئنا توانایی ماندن در صدر جدول و قهرمانی را داریم.

چرا از بازی های فولاد تماشاگران کمی استقبال می کنند؟

دلیل این را خودم هم نمی دانم چیست ما در صدر جدول هستیم و بازی های خوبی می خوریم. شاید در برخی دیدارها زیبا بازی نکردیم اما تیم ما پتانسیل بسیار بالایی دارد و می تواند بسیار روان تر کار کند. ما اگر بخواهیم و فعل خواستن را صرف کنیم مثل دیروز می توانیم گل های بیشتری هم به ثمر برسانیم تا شرایط بهتری برای هواداران رقم بزنیم. انشاءالله در ادامه هواداران برای حمایت از ما به ورزشگاه می آیند.

  چرا در مقابل سایپا بازی نکردی؟

کمی از ناحیه مچ پا مصدوم بودم و به همین خاطر نتوانستم در این دیدار کنار تیم باشم.

  به غیر از این بازی در دو مسابقه قبلی تیم ات به میدان نرفتی. حسین فرکی اعلام کرده بازی نکردنت تنها به دلیل برنامه های تاکتیکی تیم است. خودت چه نظری داری؟

من در ۴ بازی انجام دادم که در دقیقه ۶۰ یا ۷۰ تعویض شدم. دو گل زدم که این بازدهی من را نشان می دهد. به هر حال نظر سرمربی است و من نمی توانم دخالتی کنم و تمکین می کنم.

فکر نمی کنی تو که به عنوان بازیکن ملی به فولاد آمدی این بازی نکردن ها باعث شود از تیم ملی دور شوی؟

صد در صد هر بازیکنی که بخواهد به جام جهانی برود باید بازی های زیادی انجام دهد و در شرایط مسابقه بماند. من از بین پیشنهاداتم فولاد را انتخاب کردم چرا که می دانم این تیم شرایط خوبی دارد و تیم بسیار خوبی است. امیدوارم روند رو به جلوی خودم را حفظ کنم و در فولاد نیز بتوانم روند رو به جلویی داشته باشم.

  از اینکه کمتر مورد استفاده قرار می گیری ناراحت نیستی؟

صحبت خاصی نشده است. وقتی به من بازی دهند تمام تلاشم را می کنم و وقتی بازی نکنم تمام تلاشم را می کنم که نظر کادر فنی را جلب کنم. اگر فرزاد حاتمی دو سال پیش بود شاید واکنش نشان می داد اما سعی می کنم یک بازیکن تیم مدار باشم و منافع تیم را ببینم. خدا را شکر اکنون نیز در صدر جدول هستیم.

  بازی با ملوان را چطور ارزیابی می کنی؟

ملوان بازی بسیار سختی است و در خانه سخت امتیاز می دهد این تیم بازیکنان جوانی دارد که هیچ کدام حاشیه ندارد. این جوان بودن به آنها کمک می کند روند رو به جلویی داشته باشند. ما تا الان شاید دشمنان معدودی داشتیم اما با توجه به حضورمان در صدر جدول دشمنانمان زیاد می شود. قطاری که در حرکت است را کسی سنگ نمی زند. غرور نباید ما را بگیرد بازیکنان جوان باید از بازیکنان بزرگتر کمک بگیرند تا انشاءالله به امید خدا بتوانیم امسال نتایج مناسبی کسب کنیم.

  و صحبت پایانی.

خدا را شکر وضعیت خوب است. اهواز تنها خیلی گرم بود که خدا را شکر کم کم خنک می شود.