به گزارش پارس به نقل از ایسنا، علی دایی در نشست امروز خود اظهار کرد: با توجه به شرایط جدول هر دو تیم نیاز مبرمی به برد دارند و بازی مقابل تیم بزرگ سپاهان در برابر دیدگان هوادارانش و زمین خودش بسیار سخت و دشوار خواهد بود.

وی با بیان اینکه پرسپولیس روزهای گذشته تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشته است، افزود: به اصفهان آمده ایم تا سه امتیاز را بگیریم و یک هدیه کوچک از اصفهان به تهران ببریم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: مدیریت سپاهان را هیچ یک از تیم های ایران ندارند و نخواهند داشت و به همین دلیل است که این تیم را به این بزرگی رسانده است اما ما فردا می خواهیم سه امتیاز را از این تیم بزرگ دریافت کنیم و به جز سه امتیاز به چیز دیگری فکر نمی کنیم.

دایی در خصوص محرومان و مصدومان پرسپولیس در بازی فردا اظهار کرد: ما متاسفانه فردا محمد نوری و حمید علی عسگر را نداریم. علیرضا حقیقی نیز سه اخطاره است و تیم را همراهی نمی کند اما شایعه حضور نیافتن هادی نوروزی منتفی است و او در کنار تیم ما است.

وی به بازی خلعتبری برای بازی فردا اشاره کرد و گفت: من نمی خواهم از خلعتبری تعریف کنم. درست است که او دیر به تیم اضافه شده اما او به دلیل هم بازیانش در تیم ملی از لحاظ فنی در تیم پرسپولیس مشکلی پیدا نخواهد کرد و از همان ابتدا هماهنگی لازم را با تیم پیدا کرده است.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص بازیکنان جایگزین برای محمد نوری و علی عسگر نیز گفت: درست است که ما فردا دو نفر از ارزشمندترین هافبک های تیم را نداریم اما بازیکنان جوان من نشان دادند که فردا چیزی کم و کسر نخواهند داشت.

دایی در پاسخ به سوال خبرنگاری اظهار کرد: آرزوی هر مربی است که در اروپا مربیگری کند و من هم علاقه مندم که این اتفاق برایم بیفتد اما برای مربیگری در یک تیم اروپایی یک رزومه بسیار قوی احتیاج دارد و من فعلا در فکر جمع آوری آن رزومه هستم.

به گزارش ایسنا، مدیر رسانه ای تیم سپاهان نیز در حاشیه این نشست اعلام کرد در بازی فردا طرفداران پرسپولیس فقط و فقط هزار بلیط در اختیار خواهند داشت و تماشاگران این تیم لطف کنند بیش از هزار نفر به ورزشگاه نیایند!