به گزارش پارس ، به نقل از گل، هر چند مدت هاست پرسپولیس در فولادشهر مقابل سپاهان برنده نشده و از زمانی که تیم زردپوش نصف جهان بازی های خانگی اش را در این استادیوم برگزار می کند آمار جالبی مقابل سرخ های تهران گرفته اما در ترکیب امروز پرسپولیس بازیکنان زیادی هستند که از بازی در فولادشهر استابل می کنند.

با اینکه همیشه این بحث مطرح بوده که سنگینی هوای فولادشهر کار را برای بازیکنان میهمان در این ورزشگاه سخت می کند اما در کادر بازیکنان پرسپولیس شش بازیکن سابقه چندین فصل بازی در این ورزشگاه را دارند و به احتمال فراوان از این حیث و نشناختن ابعاد و کیفیت زمین مسابقه مشکلی احساس نخواهند کرد. پیام صادقیان، محمد رضا خلعتبری و حسین ماهینی چند فصل برای ذوب آهن بازی کرده اند و البته خلعتبری در فصل گذشته بازی های خانگی اش را در همین ورزشگاه برگزار می کرده است. از طرفی بنگر و سیدجلال با سابقه ۸ و ۴ ساله در سپاهان تمام بازی های خانگی شان را در این ورزشگاه کوچک و فلزی برگزار کرده اند و با تمام محاسن و معایبش آشنا هستند.

این مورد در خصوص سید مهدی سیدصالحی که دو مقطع برای سپاهان بازی کرده هم صدق می کند تا تعداد پرسپولیسی های آشنا به زمین محل مسابقه به عدد ۶ برسد. جالب اینجاست که به احتمال بسیار زیاد هر ۶ نفر هم در بازی جمعه شب فیکس خواهند بود. این یعنی که بیش از ۵۰ درصد ترکیب اصلی پرسپولیس فولادشهر را مثل کف دست می شناسند و شاید این مساله باعث نزدیک شدن بازی و البته عاملی برای برتری پرسپولیس شود.