به گزارش پارس به نقل از فارس، عبدالله ویسی در نشست مطبوعاتی پیش از بازی بین دو تیم استقلال خوزستان و سپاهان اصفهان که عصر امروز برگزار شد، اظهار کرد: از نتایج تیمم راضی نیستم، اما به لحاظ فنی بازی خوبی ارائه دادیم و از بازیکنانم راضی هستم.

وی بیان کرد: گرچه نتایجی که تاکنون کسب کردیم برای تیمی که به تازگی وارد لیگ بر تر شده است راضی کننده است اما لیاقت ما بیشتر بوده و باید نتایجی در حد نام خوزستان کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: در هفته اخیر تمرینات خوبی انجام دادیم و بازیکنان تیمم از هر لحاظ آماده بازی با سپاهان هستند.

ویسی ادامه داد: نقاط ضعف و قوت حریف را به خوبی شناسایی کردیم و به تک تک بازیکنان گوش زد کردیم.

وی بیان کرد: سپاهان تیم بزرگی است و ما اگر می خواهیم برابر آن پیروز باشیم باید بزرگ تر فکر کرده و از موقعیت های خود بهترین استفاده را داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان اذعان داشت: سپاهان از تیم هایی است که با ترکیب ۲-۴-۴ به خوبی در آسیا بازی می کند اما تنها مشکل این تیم نبود یک طراح است.

ویسی متذکر شد: در بازی فردا سعی خواهیم کرد راه های نفوذ سپاهان را ببندیم و از موقعیت های به دست آمده نهایت استفاده را داشته باشیم.

وی تصریح کرد: تلاش خواهیم کرد که بعد از استقلال این بار سپاهان را در اهواز شکست دهیم. قطعا پیروزی مقابل تیم های بزرگ برای تماشاگران لذت بخش است.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان بیان کرد: اگر می خواهیم در پایان فصل جایگاه مناسبی برای خود دست و پا کنیم باید در هر بازی به دنبال هر ۳ امتیاز باشیم.

ویسی در خصوص عملکرد تیم سپاهان در این فصل، عنوان کرد: در تمام دنیا ممکن است برای هر مربی اتفاق افتد که نتواند نتایج لازم را کسب کند اما دلیل بر آن نمی شود که یک مربی را بر اساس چند نتیجه ضعیف کنار گذاشت.

وی با بیان اینکه مربیان جوان ما باید از فرادی نظیر کرانچار درس بگیرند افزود: قطعا اگر مربی نظیر کرانچار از ایران برود فوتبال ما آسیب خواهد دید.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: در بازی فردا بازیکن محروم نداریم اما سهراب بختیاری زاده و محمد مهاوی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم.

ویسی در خصوص عدم حضور مربیان می ه مان در کنفرانس مطبوعاتی گفت: قطعا عدم حضور آن ها کار درستی نبوده و به نوعی بی احترامی به خبرنگاران است.

وی ادامه داد: من وظیفه خود می دانم که در همه لحاظ پاسخگوی خبرنگاران باشم و حتی وقتی که در بیرون از خانه بازی داریم از یک روز قبل سفر می کنیم.